Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید اکبریان شهردار تربت حیدریه گفت: روزانه ۴۰ تن نخاله‌های ساختمانی در مقاصد غیرمجاز تخلیه می‌شود و ضمن ایجاد بد منظری شهری، مشکلات زیست محیطی در شهر ایجاد می‌کند.

او افزود: امروز آژانس ساماندهی نخاله‌های ساختمانی افتتاح شد و با افرادی که نخاله‌ها را در مکان‌های عمومی تخلیه می‌کنند برخورد خواهد شد و همچنین کسانی که پروانه شهرداری می‌گیرند به این آژانس معرفی می‌شوند تا عملیات ساماندهی نخاله‌های ساختمانی‌شان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار تربت‌حیدریه ادامه داد:ذخیره سازی، جمع آوری و انتقال پسماند‌های جزء عمرانی و ساختمانی حاصل از تعمیرات، نوسازی و ... که روزانه برابر یا کمتر از پنج متر مکعب باشد از اهداف اجرای این طرح است و جلوگیری از آلودگی محیط شهری، بهبود سیمای شهر، جلوگیری از پر شدن و مسدود شدن نهر‌ها و جوی ها، جلوگیری از تخلیه این گونه پسماند‌ها در مکان‌های غیر مجاز، قدرت مانور خودور‌های مکانیزه و صرفه اقتصادی شهروندان به دلیل حذف مرحله‌ی بارگیری توسط نیروی انسانی از خصوصیات مثبت اجرای این طرح است.

اکبریان بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای درخواست استقرار ظروف ذخیره یا باکس قبل از هر گونه فعالیت که منجر به تولید ضایعات و خاک و نخاله می‌شود با آژانس پسماند‌های عمرانی و ساختمانی اداره هماهنگی و نظارت برخدمات شهری شهرداری تربت حیدریهبا شماره  ۱۳۷تماس بگیرند.

او تصریح کرد:مامورین گشت در صورت مشاهده‌ی نخاله ساختمانی جامعه‌ی هدف را مطلع می‌نماید و ماموران گشت موظف به تذکر هستند و در صورت بی توجهی به تذکر می‌توانند به ساکنان اخطار و نهایتاً اقدام به جمع آوری نخاله‌ها نموده و مراتب را جهت پیگیری به شورای حل اختلاف ارجاع می‌دهند.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمع اوری نخاله های ساختمانی پسماند ها نخاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در شهر مشهد تولید می‌شود. - اخبار استانها -

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: افزایش ورود زائران به شهر مشهد مقدس و میزان ماندگاری آن ها، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث افزایش میزان تولید زباله در شهر مشهد نسبت به سال گذشته همزمان با اولین ماه سال بوده است.

وی تصریح کرد: طی فروردین ماه سال جاری 54 هزار و 800 تن پسماند از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده است و 2 هزار و 800 تن فقط زباله خانگی جمع‌آوری شده در اولین روز سال جدید بوده که در سال‌های گذشته در این کلانشهر بی‌سابقه بوده است.

نجاری‌مقدم با بیان اینکه بصورت روزانه 1767 تن زباله از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ثانیه بیش از 20 کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود.

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: میزان زباله جمع‌آوری شده در فروردین ماه سال گذشته حدود 50 هزار تن بوده است و کل پسماند جمع‌آوری شده سال 1402 بیش از 650 هزار و 300 تن اعلام شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه