Web Analytics Made Easy - Statcounter

متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پذیرش FATF در شرایط تحریم باعث می‌شود تا دست ما در برابر دشمن بسته شود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی، گفت: پذیرش FATF در شرایط تحریم به معنای بستن دست کشور در برابر دشمن در این شرایط است.

وی افزود: پیوستن به FATF در این شرایط مثل این است که فردی را بخواهند داخل استخر بیندازند تا خدای‌ناکرده خفه شود و او بگوید ابتدا دستم را ببندید و بعد من را داخل استخر بیندازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پذیرش FATF در شرایط تحریمی که در آن قرار داریم، به هیچ وجه منطقی نیست و هیچ تدبیر و منطقی در پذیرش آن مشاهده نمی‌شود.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: پذیرش FATF در شرایط فعلی باعث می‌شود تا اطلاعات مربوط به راه‌های دور زدن تحریم‌ها در اختیار دشمن قرار گیرد و عملا دشمن تسلط کامل بر روی اطلاعات مالی ما داشته باشد.

وی افزود: پذیرش تعهدات FATF ما را با مشکلات جدی‌تر در آینده مواجه خواهد کرد و برای دور زدن تحریم‌ها شرایط برای ما سخت‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس جمهور اخیراً در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان خواستار تصویب لوایح عضویت در CFT و FATF شده است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: fatf چیست مجلس شورای اسلامی پذیرش FATF در شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد افزود: طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آنها تنها اعلام شده‌ و هرگز اجرا نشده‌اند. 

لووی اضافه کرد: بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.در صدر آنها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آنها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند