Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبر خودرو، قسمت جلویی آن دارای یک نوار طلایی است که از پایین کاپوت عبور می کند و به تزئین کاپوت 3 بعدی چاپ منجر می شود که یک گوزن شمالی (یا شاید پرواز) را نشان می دهد. این گوزن شمالی به جای نشان معمولی خودرو، در کنار 8 در قسمت پایین فاشیای جلو ظاهر می شود. برای مطابقت با این موضوع، این سدان بر روی چرخ های طلای 22 اینچی سوار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوخت های متضاد طلایی است و نام سانتا حتی روی صندلی راننده نیز دیده می شود. پانل ها و داشبورد درب دارای منبت کاری های سفید رنگی هستند که صحنه هایی از قطب شمال را به تصویر می کشند. نسخه ویژه ای از سیستم اطلاعات و سرگرمی بنتلی نیز قابل مشاهده است. همچنین، هنگامی که راننده دکمه روشن شدن موتور را فشار می دهد، زنگ های سورتمه به صدا در می آیند.

سوال آزار دهنده در مورد رندییر 8 مربوط به پیشرانه آن است. فلایینگ اسپر از موتور V8 4.0 لیتری توئین توربو بنتلی استفاده می کند که 542 اسب بخار قدرت (404 کیلووات) و 568 پوند فوت (770 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این کافی است تا مدل در 4.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت آن 198 مایل در ساعت (318 کیلومتر در ساعت) برسد. این سرعت چشمگیر است ، اما برای تحویل گرفتن همه آن هدایا در شب شب کریسمس تقریباً کافی نیست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو بابانوئل گوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • فیلم/دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز