Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به جلسات کمیسیون خود در بررسی عملکرد بودجه دستگاه‌ها و پیش‌بینی بودجه دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ گفت: رویکرد کمیسیون امنیت ملی تقویت بنیه دفاعی و امنیتی کشور با در نظر گرفتن شرایط کشور است، امروز نمایندگان میزبان معاونان سازمان انرژی اتمی، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل و ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بود تا در مورد بودجه این دستگاه‌ها بحث و تبادل نظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین سردار حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین(علیه السلام) و سردار اسحاقی معاون طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح در مورد عملکرد و طرح و برنامه بودجه‌ای نهادهای خود نوضیح دادند.

عمویی اظهار کرد: پیش‌تر، در جلساتی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودجه وزارت دفاع را بررسی کرده بودیم؛ در این نشست‌‌ها نمایندگان سازمان برنامه و بودجه حضور دارند و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. اولویت کمیسیون امنیت ملی این است که با توجه به منابع اعتباری محدود کشور، بررسی شود بودجه در جهت تعیین شده چگونه استفاده می‌شود و همچنین چشم انداز سال آتی در بودجه چیست.

بیشتر بخوانید

 لغو تحریم‌ها «خروجی» قانون اقدام راهبردی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون تلفیق با پیگیری پیشنهادهای مطرح شده در این کمیسیون به بررسی‌های نظرها خواهند پرداخت.

او در پایان  تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا میزبان دستگاه‌هایی از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات است و عملکرد دستگاه‌ها در مورد بودجه به بحث گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم بودجه ۱۴۰۰ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه