Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس رفسنجان و سپاهان به مصاف هم می روند.

در چارچوب رقابت های هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم های مس رفسنجان و سپاهان به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته هشتم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: مس رفسنجان - سپاهان
تاریخ و زمان: سه شنبه 2 دی 1399 ساعت 15:00
مکان: رفسنجان - ورزشگاه اختصاصی مس
داوران: سید مهدی مرجان زاده، علی میرزابیگی، امین زاهدی، مهدی نجار / ناظر: حسین خانبان

ورزشگاه مس رفسنجان پیش بازی و وضعیت دو تیم

تیم فوتبال مس رفسنجان در حال حاضر با 8 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمد ربیعی علی رغم شروع بد خود در مسابقات لیگ برتر اکنون به وضعیت مناسبی رسیده اند و در حال وفق دادن خود با شرایط لیگ هستند. مس در بازی قبلی خود در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت و در یک بازی مهم موفق به شکست این تیم شد و جایگاه خود را در جدول دچار تغییر کرد. بدون شک ادامه راه پیروزی و نتایج خوب، ثبات و آرامش را به رفسنجان خواهد برد و باعث می شود تا ربیعی و شاگردانش فصل بهتری را رقم بزنند. در بازی با سپاهان، مس رفسنجان امتحان سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

در سوی مقابل، تیم سپاهان قرار دارد. شاگردان محرم نویدکیا در این فصل با 10 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارند و می کوشند تا خود را به رتبه های بهتر برسانند. آغاز فصل برای محرم بد نبوده و او توانسته وضعیت مناسبی در اصفهان ایجاد کند اما رتبه در جدول، چیزی است که باید بهبود پیدا کند. چراکه سپاهان تیمی همیشه قهرمان بوده و حضور در میان تیم های بالای جدولی عادت این تیم است. سپاهان هفته قبل بایستی با پرسپولیس بازی می کرد اما با توجه به شرایط ویژه ای که پیش آمد، این بازی لغو شد. اکنون سپاهان به خوبی خود را آماده بازی پیش رو کرده و انتظار می رود محرم با داشتن ترکیب کاملی از بازیکنان خود، روز خوبی را برای هواداران سپاهان رقم بزند.

جدول رده بندی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟