Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه با اشاره به دعوت از ۳۴ فوتبالیست به اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره، گفت: حدود یک سوم یعنی ۱۰ نفر از دعوت شده‌ها به این اردو را فوتبالیست‌های کرمانشاهی تشکیل می‌دهند.

او افزود: مسلم خزایی، مسعود شکربیگی، نوید جهانگرد، احسان معصوم زاده، جاسم بخشی، مسعود ژولیده، شمس الدین شهبازی، مهدی بخشی، شهاب رحیمی و ساسان نیلوفری ۱۰ بازیکن کرمانشاهی هستند که به منظور حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا ۲۰۲۱ به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان در ادامه با قدرتمند خواندن جایگاه فوتبال هفت نفره کرمانشاه در کشور، گفت: طی ۱۰ سال گذشته هشت دوره قهرمان رقابت‌های کشوری شده ایم و در این مدت بازیکنان زیادی از کرمانشاه در اردوی تیم ملی حضور داشته‌اند.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به قدمت و پیشینه خوب این رشته در کرمانشاه و بازیکنان شاخص زیادی که داریم، انتظار می‌رود از جمع ۱۴ نفر نهایی که برای رقابت‌های جهانی ایتالیا انتخاب می‌شوند، ۱۰ نفر از همین بازیکنان کرمانشاهی باشند، اما مسئولین و کادر فنی تیم ملی معتقدند برای اینکه در حق سایر استان‌ها اجحاف نشود، باید از استان‌های دیگر هم جزو نفرات اصلی تیم باشند.

او در ادامه در خصوص ریشه‌های قدرتمند بودن رشته‌ای مانند فوتبال هفت نفره در کرمانشاه ادامه داد: باتوجه به محروم بودن استانی مانند کرمانشاه طبیعتا برخی از رشته‌ها مانند فوتبال هفت نفره، وزنه برداری و دوومیدانی که بسیار کم هزینه‌تر نسبت به رشته‌های دیگری مانند تیروکمان، شنا و بسکتبال هستند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پرنیان اظهار داشت: همچنین زیرساخت‌های لازم و مربیان توانمندی برای توسعه و قهرمان پروری در این رشته‌ها از گذشته تاکنون داشته ایم و حتی زمانی هم که استعدادیابی‌ها را انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم تا استعداد‌های جدید را به سمت این رشته‌ها سوق دهیم.

او گفت: مجموعه این عوامل باعث شده تا از پارالمپیک ۱۹۸۶ آتلانتا در رشته وزنه برداری، پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول در رشته دوومیدانی و پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی در رشته فوتبال هفت نفره نمایندگانی از کرمانشاه در این مسابقات داشته باشیم.

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال هفت نفره به منظور حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ ایتالیا که شهریور سال آینده برگزار می‌شود، از یکم تا هشتم دی با حضور ۳۴ ملی پوش برپا خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی اردوی تیم ملی رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره رشته ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید