Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:15:39 GMT

ساخت ۵ منزل مسکونی برای نیازمندان در همدان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۷۰۱۸

ساخت ۵ منزل مسکونی برای نیازمندان در همدان

علی معتبرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان عملیات دیوار چینی یک باب منزل مسکونی در حصار شهیدمطهری برای یکی از محرومین اجرا شد.

وی با بیان اینکه این کار یک ماه پیش آغاز شد و تا امروز به مرحله نازک‌کاری رسیده است گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه برای این اقدام ۴۰۰ میلیون ریال دیگر هم مورد نیاز است عنوان کرد: هزینه‌های ساخت از سوی خیرین، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام تامین می‌شود.

وی با تاکید به اینکه کار توسط گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان انجام می‌شود گفت: در مجموع پنج باب منزل توسط این گروه انجام یا در دست اقدام است.

معتبرنیا با اشاره به ساخت ۲ باب منزل مسکونی در روستای جنت‌آباد و چهارراه خاکریز اسدآباد خاطرنشان کرد: ساخت ۲ باب منزل در حصار شهید مطهری و روستای حیدره بالا شهر همدان مورد توجه است.

وی با اشاره به ساخت یک منزل مسکونی در روستای امتلر شهرستان رزن هم گفت: از این پنج باب منزل مسکونی یک باب در اسدآباد تکمیل شده است و دو باب هم تا ۲۲ بهمن تکمیل می‌شود.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان عنوان کرد: این راه تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد و امیدوارم سربازان خوبی برای آن حضرت باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان گروه جهادی ساخت منزل برای نیازمندان بسیج دانشجویی منزل مسکونی باب منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان