Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» با معرفی کتاب « رفیق خوشبخت ما» در کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله(ص) رستم آباد برگزار می‌شود.

«سجاد جعفری» با اشاره به فعالیت‌های کتابخوانی کانون فرهنگی و هنری محمد رسول‌‌الله رستم‌آباد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این کانون با هدف افزایش سرانه مطالعه، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری محمد رسوالله(ص) رستم آباد با بیان اینکه فعالیت‌های کتابخوانی کانون در شبستان فرهنگ و ذیل رواق کتاب برگزار می‌شود افزود: ابن مسابقه‌های کتابخولنی همزمان با مناسبت‌های ملی و مذهبی ویژه اعضای کانون برگزار می‌شود تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در راستای تحقق منویات رهبری مبنی بر لزوم ارتقا فرهنگ کتابخوانی در جامعه برداریم.

 

وی ادامه داد: در این راستا و همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه کتابخوانی« سردار دل‌ها» با معرفی کتاب « رفیق خوشبخت ما» در کانون فرهنگی هنری محمد رسول‌الله رستم آباد برگزار می‌شود.

 

جعفری با بیان اینکه « رفیق خوشبخت ما» بر اساس داستان‌ها و روایت‌های پراکنده از زندگی شخصی و سیاسی حاج قاسم سلیمانی نگارش شده است اذعان کرد: این کتاب با یک مقدمه و هشت باب، توسط سید عبدالمجید کریمی گردآوری شده است که هر قسمت آن داستان و روایتی جداگانه دارد.

 

وی مکتب حاج قاسم، خلاصه‌ای از زندگی نامۀ سردار، سردار راه قدس، آخرین میخ بر تابوت داعش، مرد روزهای سخت را از جمله باب‌های این کتاب برشمرد که نفرات برتر این مسابقه کتابخوانی ۱۳ دی ماه معرفی می‌شوند.

 

جعفری با بیان اینکه برگزاری این مسابقه دومین دوره از مسابقات کتابخوانی کانون بعد از مسابقه«سلام بر ابراهیم» است خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می‌توانند به آدرس  pmr_۱۳۵۷@ در ایتا و گپ مراجعه کرده و يا در واتس اپ با شماره تلفن  09059103500 تماس بگيرند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانونهای مساجد گیلان مسابقه کتابخوانی مسابقه کتابخوانی برگزار می شود کانون فرهنگی رستم آباد هنری محمد محمد رسول حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در دوره حاضر که مملو از پیشرفت‌ها و اتفاقات مختلف است، یک روحانی شاید نتواند به شیوه‌های سنتی گذشته در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد موفق عمل کند؛ بنابراین روحانی‌ها باید با ذائقه شناسی و برگزاری برنانه‌های مختلف فرهنگی و هنری و مخصوصا ورزشی اقدام به جذب این قشر کنند. کاری که چند سالی است، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، در شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان غربی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین قربان حسین‌نژاد، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۷ بعنوان امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع نازک علیای پلدشت فعالیت داشته که در طول این مدت با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات ورزشی و راه اندازی اُردو‌های سیاحتی و زیارتی توانسته است گام‌های موثری را در جذب جوانان و نوجوانان به سمت مسجد و کانون بردارد.

سپس ازسال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۱ به‌عنوان امام جماعت و مسئول پایگاه بسیج مسجد امام هادی (ع) ارومیه ادامه فعالیت نموده و از تابستان ۱۴۰۱ تاکنون نیز به‌عنوان امام جماعت، مدیر کانون المهدی (عج) و نیز مسئول پایگاه بسیج مسجد طوبی ارومیه فعالیت‌های فرهنگی هنری و ورزشی خود را پیگیر بوده که با استقبال خوب جوانان و نوجوانان توانسته توفیقات روزافزونی را دراین عرصه‌ها کسب کند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی