Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، عباس بایرامی در دیدار با نویسندگان دفاع مقدس این استان اظهار داشت: گلستان با توجه به حجم فراوان جامعه ایثارگری، زمینه‌ خوبی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارد و در این شرایط نویسندگان و پژوهشگران باید با انجام کارهای تحقیقی و پژوهشی، وظیفه انتقال و ثبت این ارزش ها را به عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نبود بانک جامع کتاب‌ دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بیشترین آثار دفاع مقدس مربوط به رمان‌، داستان کوتاه، تاریخ شفاهی و ادبیات کودک و نوجوان است.

رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: براساس هماهنگی انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتاب‌های فاخر حوزه دفاع مقدس به صورت مستقیم و برخی کتاب‌ها از طریق ادارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها حمایت مادی و معنوی می شوند.

بایرامی ادامه داد: جمع آوری صحیح و دقیق اتفاقات و رویدادهای دوران دفاع مقدس و تکمیل تاریخ شفاهی پس از انجام گفت و گو با یادگاران جنگ هشت ساله، نسل بعدی را در برابر توطئه دشمنان ایمن خواهد کرد.

۳۳ هزار رزمنده گلستان برای دفاع از میهن و پایداری انقلاب به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و در مناطق عملیاتی حضور یافتند و در این راه بیش از سه هزار و ۷۰۰ هزار شهید و حدود ۱۲ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۹ نفر آزاده کارنامه پرافتخار مردم این خطه شمالی ایران در طول جنگ تحمیلی است.

محل شهادت شهدای استان گلستان در ۷۷ منطقه جنگی ثبت شده که بیشترین فراوانی با نزدیک به ۴۰۰ شهید در شلمچه، بیش از ۲۵۰ شهید در مریوان، بیش از ۲۰۰ شهید در منطقه فاو عراق و حدود ۲۰۰ شهید در پاسگاه زید عراق بوده است.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس گلستان خاطرات دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس گلستان خاطرات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس گلستان خاطرات دفاع مقدس اخبار کنکور ارزش های دفاع مقدس ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی