Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:18:54 GMT

نجات ۱۱ گرفتار در برف و ۲ خبر کوتاه از لرستان

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۳۷۵۶۶

نجات ۱۱ گرفتار در برف و ۲ خبر کوتاه از لرستان

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز گفت: ۱۱سرنشین سه خودروی گرفتار در برف گردنه گله بادوش نجات یافتند.

عباس عباسی در گفت و گو با ایرنا افزود: محورهای اصلی بین شهرستانی الیگورز لغزنده است و انسداد گردنه نمک و گردنه فرسش  تا زمانی که ریزش برف تداوم دارد امکانپذیر نیست.

ریزش برف و انسداد راههای روستایی

بخشدار بخش زلقی الیگودرز نیز گفت:۶۰ روستای این بخش در محاصره برف قرار دارند و راه دسترسی آنها مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی پارسا نسب اظهار داشت: در حال حاضر تردد تنها تا حوالی آبشار منطقه امکان دارد بنابراین شهروندان باید سفر در محورهای محلی زلقی اجتناب کنند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است و بنابر اعلام سازمان هواشناسی، فعالیت سامانه سرد با ریزش برف در ارتفاعات شرق و شمال لرستان تا اواسط جمعه هفته جاری ادامه دارد.

شناسایی ۲۰ نانوایی متخلف در لرستان

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: از ابتدای آذرماه طرح ‌ویژه بررسی چگونگی تهیه، تامین، پخت و توزیع نان در۱۴۰ واحد نانوایی شهرستان اجرا شد.

رضا رضایی در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا ۲۰ واحد متخلف شناسایی و جریمه و چهار واحد نیز به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی افزود: طرح گشت مشترک نظارت بر واحدهای نانوایی با توجه به حساسیت و نقش ویژه این صنف در سلامت جامعه‌ با تیمی متشکل از ۴۰ نفر در قالب گروه های چندنفره تداوم دارد.

دلفان در شمال لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا دلفان بارش برف لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا دلفان بارش برف لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز وزارت صنعت معدن و تجارت نانوا دلفان بارش برف لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۳۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند