Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@03:05:38 GMT

طرز تهیه پنینی مرغ و قارچ

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۳۱۲۱

طرز تهیه پنینی مرغ و قارچ

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر بانو

مواد لازم:

قارچ سیر خرد شده فیله مرغ نان تست نمک و فلفل روغن کره


طرز تهیه پنینی مرغ و قارچ
ابتدا در یک تابه روغن بریزید و بعد از اینکه کمی داغ شد، سیر خرد شده را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید. وقتی رنگ آن مقداری عوض شد قارچ‌های خرد شده را هم به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری آب مرغ هم در تابه بریزید و همراه با نمک و فلفل بگذارید تا طعم‌دار شود و بعد کمی کره هم در آن آب کنید. اکنون سس قارچ آماده است و نوبت پختن مرغ می‌رسد. فیله مرغ را به چند قسمت تقسیم کرده و ببرید. هر قسمت را روی یک کیسه فریزر بگذارید و روی آن نمک و فلفل بپاشید. سپس روی آن را با کیسه فریزر بپوشانید و با بیفتک کوب بزنید. تکه‌های کوبیده شده مرغ را داخل روغن داغ بیندازید و تفت دهید.

روش تست کردن نان پنینی
یک طرف نان تست را کره بمالید و آن را داخل تابه‌ای که از قبل کف آن چرب شده است، بگذارید. توجه داشته باشید که قسمت کره‌ای نان کف تابه باشد. روی نان تست کمی پنیر موزارلا و پارمزان بریزید و صبر کنید تا با حرارت آب شود. سپس نان را از تابه درآورده و روی آن سس قارچ بریزید و بعد مرغ را روی آن قرار دهید و دوباره روی مرغ سس قارچ بریزید و لایه نهایی را به نان تست پنیری دیگری اختصاص دهید. روش دیگر این است که ساندویچ را همراه با نان در ساندویچ‌ساز قرار دهید تا نان آن تست شود یا اینکه نان را اول به صورت جداگانه در توستر بگذارید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرغ قارچ نان تست نان تست روی آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید

به گزارش خبرآنلاین، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و اعلام کرد ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر، بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند. هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدارهای لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903103

دیگر خبرها

  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • مصرف این نوع قارچ‌ها باعث از کار افتادن کبد می شود
  • آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • آموزش روز سوم، خورش مرغ و گردو
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت