Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب‌آهن با این تساوی خانگی 5 امتیازی شد تا همچنان تیم پانزدهم جدول باشد. گل‌گهر هم با کسب تک امتیاز بیرون از خانه به امتیاز 14 رسید تا صدرنشینی خودش را حفظ کند.

دیدارتیم‌های ذوب‌آهن و گل ‌گهر در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.

دیدار دو تیم ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن با این تساوی خانگی 5 امتیازی شد تا همچنان تیم پانزدهم جدول باشد. گل‌گهر هم با کسب تک امتیاز بیرون از خانه به امتیاز 14 رسید تا صدرنشینی خودش را حفظ کند.

داور: مهدی سیدعلی

کمک‌ها: هادی طوسی – علیرضا مرادی

کارت زرد: ابراهیم تقی‌پور (مربی)، علی دشتی، شهاب گردان و رحمان رضایی (سرمربی)‌ از ذوب آهن / سعید الهویی (مربی) و آرمین سهرابیان از گل‌گهر

کارت قرمز: آرمین سهرابیان( دو کارت زرد) از گل‌گهر

گل‌ها: علی دشتی (11) برای ذوب‌آهن / سعیدصادقی(59) برای گل‌گهر

در دقیقه 34 این بازی ذوب آهن بازهم صاحب ضربه پنالتی شد که میلاد جهانی این توپ را از کنار دروازه حقیقی به بیرون زد.

در دقیقه 37 ضربه سر علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل‌گهر پس از برخورد به تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 78 شوت سنگین فرشاد محمدی مهر از پشت محوطه جریمه گل گهر پس از برخورد به تیرک راهی به دروازه حقیقی پیدا نکرد.

صنعت نفت 2- تراکتور یک

دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.

این بازی با گل دقایق اول صنعت نفت آبادان همراه بود و شاگردان سیروس پورموسوی در دقیقه ۴ به گل رسیدند. زردپوشان آبادانی روی یک شروع مجدد، سریع، رضا خالقی‌فر را در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کردند و این بازیکن موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه تراکتور سعی داشت به دروازه‌ صنعت نفت هجوم ببرد اما واکنش‌های فلاح‌زاده، دروازه‌بان صنعت نفت، مانع گلزنی‌ها تراکتوری‌ها شد اما در نهایت محمد عباس‌زاده در ثانیه‌های پایانی نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند. این بازیکن از توپ ارسالی بازیکن تراکتور از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت استفاده کرد و گل خورده تراکتور را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم دو تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند و تلاش دو تیم برای زدن گل‌ برتری بی‌ثمر بود اما در دقایق پایانی نیمه دوم، ورق به نفع شاگردان سیروس پورموسوی برگشت و هادی محمدی بازیکن تراکتور در دقیقه ۹۲ روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک زردپوشان آبادانی به پایان برسد.

با این نتیجه، تراکتور با ۱۲ امتیاز به رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سقوط کرد و صنعت نفت با ۱۴ امتیاز به رده دوم جدول رسید و خود را به صدر جدول لیگ نزدیک کرد./جی پلاس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صنعت نفت ذوب آهن دو تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس

امیدهای تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با پیروزی مقابل دنور ناگتس در بازی چهارم پلی‌آف لیگ NBA موقتا زنده ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز که 3 بازی نخست سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA را به دنور ناگتس واگذار کرده بود در بازی چهارم با درخشش خارق‌العاده آنتونی دیویس از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

دیوس در این دیدار،‌ 41 دقیقه و 38 ثانیه بازی کرد و با آمار 25 امتیاز، 23 ریباند و 6 پاس گل زمین را ترک کرد. او سومین بازیکن تاریخ لیکرز پس از شکیل اونیل و ویلت چمبرلین است که در مرحله پلی‌آف به چنین آماری دست پیدا می‌کند. لبران جیمز نیز 30 امتیاز دیگر برای لیکرز داشت. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز 33 امتیاز، 14 ریباند و 14 پاس گل داشت. او برای هجدهمین بار در مرحله پلی‌آف، تریپل دابل کرد.

اوکلاهماسیتی تاندر با 24 امتیاز و 8 پاس گل شی گیلجس الکزاندر بر نیواورلینز پلیکانز غلبه کرد تا با کسب سومین پیروزی، تنها یک برد دیگر تا صعود به مرحله دوم پلی‌آف فاصله داشته باشد.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

کلیولند 89 - اورلاندو 112 (2 بر 2)
اوکلاهماسیتی 106 - نیواورلینز 85 (3 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
بوستون 104 - میامی 84 (2 بر یک به سود بوستون)
دنور 108 - لیکرز 116 (3 بر یک به سود دنور)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان