Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:59:38 GMT

یک سیاه پوست دیگر در آمریکا توسط پلیس کشته شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۹۴۴۴

یک سیاه پوست دیگر در آمریکا توسط پلیس کشته شد

فیلمی جدید از خشونت پلیس آمریکا منتشر شده که نشان می‌دهد یک فرد سیاه پوست غیرمسلح به ضرب گلوله پلیس کشته می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تصاویر ویدیویی نشان می دهد، «آندره هیل» در حالی که تلفن همراه خود را در دست چپ نگه داشته از گاراژ بیرون می آید که هدف تیراندازی مرگبار پلیس قرار می گیرد و جان خود را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله زمانی که این مرد سیاه پوست 47 ساله ظاهر می شود تا هدف گلوله پلیس قرار می گیرد شش ثانیه است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پس از اصابت گلوله، هیل برای چند دقیقه روی زمین می افتد بدون اینکه هیچ افسری به کمک او بیاید.

مقامات پلیس شهر کلمبوس گفته اند هیچ سلاحی در محل حادثه پیدا نکرده اند که نشان می دهد قربانی در زمان شلیک پلیس مسلح نبوده است.

گزارش ها و آمارها نشان می دهد خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا در سال جاری افزایش قابل توجهی یافته است. بر اساس گزارش نیوزویک، 28 درصد از قتل‌های انجام شده در سال جاری میلادی، مربوط به کشته شدن سیاه‌پوستان توسط افسران پلیس است؛ این در حالیکه تنها 13 درصد از جمعیت کشور آمریکا سیاه پوست هستند.

در روز 25 مه، روزی که جورج فلوید توسط افسر سفیدپوست در "مینیاپولیس" کشته شد، 7 قتل توسط پلیس این کشور انجام شد که همگی قربانیان را سیاه پوستان تشکیل می‌دادند.

بر اساس اطلاعات مربوط به کشتار پلیس بین سال‌های 2013 تا 2019، سیاه پوستان سه برابر بیشتر از سفیدپوست‌ها کشته می‌شوند و 1.3 برابر بیشتر در مقایسه با سفید پوستان غیر مسلح هستند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ عبور شمار مبتلایان آمریکایی از 19 میلیون نفر +جدول تغییراتآتش سوزی گسترده در کالیفرنیا و تخلیه هزاران آمریکاییترامپ بودجه نظامی آمریکا را وتو کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نشان می دهد سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • فیلم/ حمایت سیاه‌پوستان آمریکا از اعتراضات ضدصهیونیستی
  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی