Web Analytics Made Easy - Statcounter

 


به گزارش تابناک به نقل از  انتخاب، از آنجا که اطلاعات زیادی در مورد کاهش وزن وجود دارد، موضوع افزایش متابولیسم موضوعی است که می‌تواند باعث سردرگمی بسیاری از افراد شود. متابولیسم شما مجموع تمام فرآیند‌های شیمیایی بدن شما است.

میزان متابولیسم تعدادی از کالری است که وقتی بدن شما تمام مراحل متابولیسم را طی می‌کند، می‌سوزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن میزان متابولیسم بالاتر (یعنی داشتن متابولیسم سریعتر) به این معنی است که بدن شما حتی در حالت استراحت کالری بیشتری می‌سوزاند.

برخی دستورالعمل‌ها برای افزایش متابولیسم وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند کالری بیشتری بسوزانید:

اسموتی‌هایی با ترکیب گیاه نعنا

اسموتی‌های تهیه شده با نعنا نقش پررنگی در کاهش وزن ایفا می‌کنند. به طور کلی نعنا یک گیاه عالی برای کمک به حل مشکلات اضافه وزن محسوب می‌شود.

اسموتی شکلاتی/نارگیلی

مقادیر بالای استرس می‌تواند هورمون‌هایی آزاد کند که می‌توانند متابولیسم شما را کند کنند. فلاونوئید‌های موجود در کاکائو می‌توانند به کاهش استرس و کنترل این هورمون‌ها کمک کنند. هنگام انتخاب شکلات بهتر است شکلات تلخ را با نارگیل یا موز انتخاب کنید.

بهتر است صبح خود را با پروتئین آغاز کنید. پروتئین در مقایسه با چربی یا کربوهیدرات‌ها، کالری دو برابری را می‌سوززاند. برای همین می‌توانید روز خود را با تخم مرغ و بیکن آغاز کنید تا متابولیسم خود را افزایش دهید.

اسموتی چغندر و پرتقال

چغندر یکی دیگر از مواد غذایی ضدالتهاب است. با استفاده از این اسموتی برای شروع صبح، بدن شما در طول روز در اوج بهره وری قرار دارد و با سوخت و ساز بدن شما کالری می‌سوزاند.

ترکیب شیر و دانه‌های چیا

دانه‌های چیا منبع غنی از مواد مغذی چربی و فیبر سالم است. ترکیب این دانه‌ها با شیر، ترکیب یک غذای عالی و قدرتمند برای مقابله با التهاب و سوخت و ساز بدن است. این دستورالعمل متنوع بهترین وعده غذایی برای کاهش وزن است و کاملاً در یک روش غذایی وگان یا کتو جای می‌گیرد.

منبع:انتخاب

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس اسموتی گیاه نعنا متابولیسم کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی

پاری سن ژرمن می‌تواند امشب قهرمانی‌اش در لیگ 1 فرانسه را قطعی کند.

طرفداری | دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و لوآور بستر مسابقه: هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه، فصل 24-2023  تاریخ: شنبه، 8 اردیبهشت 1403 (27 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه پارک دو پرنس (پاریس) داور: ویلی دلاژود ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن و لوآور پاری سن ژرمن (3-4-4): ناواس | حکیمی، مارکینیوش، پریرا، برالدو | آسنسیو، ویتینیا، زئیر امری | بارکولا، کولو موانی، دمبله لوآور: اعلام می‌شود...

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی