Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز جمعه شهر خور با اشاره به رخدادهای سال ۸۸ افزود: پیام مهم و ماندگار حماسه ۹ دی حمایت از اصل ولایت و رهبری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: باید مراقب باشیم و بصیرت خود را افزایش دهیم، زیرا دشمن همیشه به دنبال ایجاد فتنه جدید است.

وی افزود: در فتنه سال ۸۸ هرکس که به نوعی با ملت و انقلاب اسلامی دشمنی داشت، به میدان آمده بود که این فتنه با هدایت رهبری و بصیرت مردم شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خور و بیابانک با بیان اینکه دشمن می خواهد کاری کند که نارضایتی مردم از نظام بیشتر شود ادامه داد: در جریان این تحرک‌ها به مدت هشت ماه خسارت مادی و معنوی بسیاری به کشور و اموال عمومی و بیت المال وارد شد اما حضور آگاهانه و ایستادگی مردم در صحنه باعث شد تا انقلاب از این مرحله نیز با صلابت عبور کند.

 حجت الاسلام جاویدی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان ناراضی کردن مردم از نظام است که باید مردم و مسوولان در این زمینه هوشیار باشند.

وی تاکید کرد: خط قرمز مردم اصل ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی  همچنین از مسوولان خواست در برابر نیازهای مردم، به صورت شفاف پاسخگو باشند.

امام جمعه خور و بیابانک در ادامه با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه فاطمیه گفت: این ایام باید بستری برای تبلیغ سبک زندگی این بانوی اسلام  باشد.

 وی ضمن تاکید  بر اقامه باشکوه عزای دهه فاطمیه افزود: ابعاد شخصیتی این بزرگ بانوی اسلام باید شناسایی و معرفی شود تا زنان و مردان از این ابعاد فردی و اجتماعی بهره مند شوند.

خور و بیابانک به مرکزیت شهر خور با وسعت افزون بر۱۲هزار کیلومتر مربع و ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق اصفهان، حدود ۱۰ درصد از کل مساحت استان اصفهان را در اختیار دارد.

برچسب‌ها خور و بیابانک اصفهان ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک اصفهان ستاد اقامه نماز کشور خور و بیابانک اصفهان ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خفر با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های عملی درس مکتب تشیع جعفری امام صادق (ع) در سیره عملی آن حضرت، مرزبندی با طاغوت است. گفت: مبنای عملی تمام اولیا الهی و ائمه هدی (ع) همین مرزبندی با طاغوت است.

خطیب جمعه خفر گفت: واقعه عاشورا و محبوس و مسموم و مقتول شدن ائمه معصوم همه به خاطر مرزبندی با طاغوت است و قرآن کریم نیز در آیه (فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی…) به این مساله اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه ائمه به دنبال حاکمیت الهی بوده و به خاطر مقابله با طاغوت تحت فشار و زجر و مصیبت بودند افزود: دشمنان به امام صادق و دیگر امامان ما مجال و میدان ندادند و حتی ادعای امامت ائمه را جرم انگاری می‌کردند.

خطیب جمعه خفر به هفته کارگر نیز اشاره کرد و گفت: از مدیر کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتظار داریم با ارائه برنامه‌های جامع‌تر در بخش انگیزه‌بخشی به نیروی کار زمینه تحول اقتصادی شهرستان را به صورتی شایسته‌تر فراهم نماید.

وی افزود: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت سالروز اعلام جنگ رسمی اقتصادی آمریکا در سال ۷۴ و تحریم همه‌جانبه علیه ایران است و طی این چند دهه جبهه استکبار مدام دشمنی‌هایش را در جبهه اقتصادی شدت بخشیده تا نظام اسلامی و انقلابی ایران را از پا درآورد اما به لطف خدا و مقاومت مردم صبور و انقلابی این حربه هم کارساز نشد.

امام جمعه خفر گفت: گاهی عملکرد دولتمردان گذشته، جدای از مردم و به صورت انفعالی بود و رضایت کدخدا را شرط موفقیت خود می‌دانستند و چشم و دل و امیدشان به خارج از مرزهایمان بود.

کد خبر 6095768

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است