Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:17:35 GMT

تک آهنگ علیرضا قربانی مجوز گرفت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۴۳۲۶

تک آهنگ علیرضا قربانی مجوز گرفت

علیرضا قربانی برای انتشار قطعه «من نیستم که ببینم» مجوز انتشار گرفت.

به گزارش برنا، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در هفته سوم آذرماه مجوز انتشارقطعه «من نیستم که ببینم» را صادر کرد.

این تک آهنگ که به خوانندگی «علیرضا قربانی» مجوز گرفته است با آهنگسازی «آرش گوران» همراه می شود.

علیرضا قربانی ، فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان خواننده موسیقی ایرانی از اواسط دهه ۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ پس از شروع فعالیت رسمی ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی و خوانندگی محمدرضا شجریان و با معرفی حسین عمومی و علی تجویدی، همکاری خود را به عنوان خواننده ثابت ارکستر ملی ایران آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا قربانی همچنین در عرصه بین‌المللی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌است. او در بسیاری از فستیوال‌های معتبر دنیا در آسیا، اروپا و شمال آفریقا حضور داشته‌است. همچنین دو آلبوم از او به نام‌های «جلوه گل» با همراهی داریوش طلایی و همین‌طور «سودایی» به آهنگسازی سامان صمیمی در اروپا منتشر شده‌است. همچنین همکاری مشترک او با خواننده تونسی (درصف حمدانی) به نام سرمستی (Ivresses) بر روی رباعیات خیام نیشابوری با استقبال فوق‌العاده‌ای در اروپا مواجه شد و تعداد زیادی از فستیوال‌های معتبر دنیا به اجرا درآمد.

او همچنین دو همکاری مشترک با گروه شمس به نام‌های «برسماع تنبور» و «قطره‌های باران» را منتشر کرده. دو همکاری او مهیار علیزاده آهنگساز جوان به نام‌های «حریق خزان» و «دخت پری وار» هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. اثر دیگر او به نام «هم آواز پرستوهای آه» با آهنگسازی سیاوش ولی پور و بر اساس اشعاری از

مهدی اخوان ثالث، از دیگر آثار با آهنگسازان جوان موسیقی ایرانی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی اخوان ثالث محمدرضا شجريان علیرضا قربانی آرش گوران علیرضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»