Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  قدرت الله باقری، سرپرست هیئت فوتبال قم در مراسم رونمایی از پیراهن نماینده فوتبال قم در لیگ ۳ با انتقاد از بی توجهی مسئولان قم به ورزش فوتبال گفت:نمی دانم برخی مسئولان در قم چطور  به خاطر رها کردن ورزش به امان خود سر راحت بر بالین می‌گذارند؟


او افزود:۹ هزار میلیارد تومان در کشور از سوی شهرداری‌ها هزینه ورزش قهرمانی شده است، اما در قم، دریغ از ۹ هزار تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست هیئت فوتبال قم با بیان این که بیش از ۱۰ بازیکن تیم سوهان محمد قم پتانسیل بازی در لیگ برتر را دارند،عنوان کرد:اگر بازیکنان تیم سوهان محمد قم فقط ۸۰ درصد از توان واقعی خود را به کار بگیرند این تیم در لیگ ۳ نتیجه درخشانی خواهد گرفت.

روح الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان قم هم در این مراسم رونمایی از پیراهن نماینده قم در لیگ ۳ گفت:ورزش استانی زنده است که فوتبال در آن استان زنده باشد. هر اندازه در هر رشته‌ای موفق باشیم باز هم مردم از ما سراغ فوتبال را می‌گیرند و به همین دلیل، رویکرد اداره کل حمایت از فوتبال قم است.


او ادامه داد:ورزش در قم از نظر جذب منابع بخش خصوصی محروم مانده است. اگر امروز کرمان به سطحی رسیده که ظرفیت میزبانی یک تورنمنت رسمی قاره‌ای را دارد به دلیل همین میزان بهره مندی از منابعی است که بخش خصوصی به ارمغان می‌آورد.


 رمضانی افزود:تیم‌هایی که از قم در لیگ‌های برتر ورزشی کشور حضور دارند عملکرد رضایت بخشی داشته اند. نماینده فوتبال قم نیز برای موفقیت باید از مدیریت قوی بهره‌مند شود. به طور کلی، موفقیت یک تیم الزاما پشتوانه مالی آن تیم نیست.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال قم فوتبال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»