Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) نمایندگان آستان قدس رضوی و آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در قزوین با رومیک تارویان هفتوانی جانباز مسیحی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) نمایندگان آستان قدس رضوی، آستان مقدس امامزاده حسین (ع)، پایگاه های مقاومت بسیج حدیث و امام خمینی (ره) شب گذشته (جمعه 5 دی) با رومیک تارویان هفتوانی جانباز مسیحی در کلیسای هریپسیمه قزوین دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار امام جماعت مسجد مصلای باران قزوین بیان کرد: قرآن کریم در بیش از 35 مورد از حضرت عیسی (ع) با نام های کلمة الله، روح الله و عیسی بن مریم یاده کرده است و در کنار نام ایشان، نام حضرت مریم (س) مادر ایشان را توصیف کرده است.

 

حجت الاسلام ابیلی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر حضرت عیسی (ع) امروز در میان ما بود این حد از ظلم سردمداران ظالم جهانی را تحمل نمی کرد و تاب نمی آورد زیرا از سفارش انبیای الهی دوری از کسانی است که می خواهند در مسیر بندگی و کمال جویی انسان مانع ایجاد کنند.

 

وی در پایان با تقدیر از جانباز مسیحی رومیک تارویان هفتوانی افزود: دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ایرانیان با هر دین و آیینی بود و با رشادت رزمندگان اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان توسط دشمن تصاحب شود.         

 

گفتنی است در پایان این مراسم از جانباز مسیحی رومیک تارویان هفتوانی تقدیر شد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مقدس امام حسین جانبازان آستان قدس رضوی حضرت عیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس ۲ بر صفر برنده شد.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱) و عیسی آل کثیر (۲۵) (پرسپولیس)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

آلومینیوم در آغاز بازی هجومی ظاهر شد اما به مرور پرسپولیس کنترل مسابقه را در اختیار گرفت. اوستون اورونوف توانست گل اول سرخپوشان را به ثمر برساند و عیسی آل کثیر هم زننده گل دوم تیمش بود تا پرسپولیس نیمه اول را به سود خود تمام کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی