Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی برامکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیشب سرعت وزش باد در شهر مشهد به ۵۲ کیلومتر در ساعت رسید که تعدادی اسکلت آهنی،دیوار و داربست در ساختمانهای در حال ساخت به دلیل عدم پایداری سقوط کردند اما کسی در این حوادث آسیب ندید.

وی ادامه داد: مسوولان اجرای طرحهای ساختمانی می بایست پیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: طی بارش برف و وقوع کولاک شب گذشته و انسداد مسیر مشهد - کلات یک دستگاه اتوبوس مسافربری عازم مشهد در محدوده گردنه گوجگی دچار مشکل شد که با کمک نیروهای امدادی مسافرانش بدون حادثه به مشهد رسیدند.

برامکی افزود: معمولا در روزهای برفی در ۲ گردنه برف‌گیر رباط سفید در جاده مشهد -تربت حیدریه و گوجگی در جاده مشهد-کلات مشکلاتی برای تردد به وجود می آید که خوشبختانه دیروز با مشکل حادی مواجه نشدیم.

وی همه راههای روستایی شهرستان مشهد را باز اعلام کرد و ادامه داد: ۴۵ درصد از راه های روستایی در بخش رضویه مشهد خاکی است و در پی وقوع بارش شدید باران و یا برف و کولاک به سرعت بسته می شود اما در حال حاضر مشکلی در این خصوص در محورهای یاد شده وجود ندارد.    

شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد با ۹ هزار و ۸۱ کیلومتر مربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه است و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستا دارد  و کلانشهر مشهد با مساحت ۳۵۰ کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد طوفان تربت حیدریه بارش برف بارش باران کلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد طوفان تربت حیدریه بارش برف بارش باران کلات مشهد طوفان تربت حیدریه بارش برف بارش باران کلات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111 برچسب‌ها افتتاح پروژه سازه های عمرانی

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر