Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک ملامین ارومیه در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،روح الله حضرت پور در حاشیه افتتاح طرح واحد تولید سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه افزود: برای اولین بار و بامشارکت بخش خصوصی و دولتی پارک ملامین ارومیه در دهه فجر امسال کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: برای پارک ملامین ارومیه هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که تحولی در توسعه و اشتغال استان ومنطقه رقم خواهد زد.

حضرت پور با اشاره به اینکه تحریم ها باعث شده در حوزه واردات و صادرات پتروشیمی با مشکلاتی مواجه شویم، خاطر نشان کرد: با افتتاح واحدهای تولیدی در بخش پتروشیمی مشکلات واردات و صادرات این صنعت و وابستگی به خارج رفع می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف از افتتاح پروژه های این چنینی ایجاد اشتغال و توسعه پایدار و بکار گیری نیروهای بومی است.

گفتنی است؛ پارک ملامین به عنوان صنعت پایین‌دستی شرکت پتروشیمی ارومیه مطرح است و موافقتنامه ساخت این پارک سال گذشته توسط شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورا اسلامی امضا شد که در ۶ فاز اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی دهه فجر نماینده مجلس کلنگ زنی پتروشیمی ارومیه روح الله حضرت پور پارک ملامین ارومیه سولفات پتاسیم پارک ملامین ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد