Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی با قابلیت های جدید دیگر از جمله کمک به جا به جایی کم توانان آماده بهره برداری است.

به گزارش قدس آنلاین، کیانوش کیامرز مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: امروز دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی افتتاح شد در سالهای قبل دسترسی اول داخل پارک را راه اندازی کرده بودیم که البته دسترسی اول موضوعات خاصی مانند استفاده کم توانان از قطار شهری  را پوشش نمی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : در دسترسی دوم پله برقی و آسانسور جهت استفاده از کم توانان  و نابینایان تدارک دیده شده است  لذا با ایجاد دسترسی دوم امکان استفاده کامل دو سمت سکو، برای جا به جایی کم توانان و نا بینایان ایجاد شده است.

 مدیر عامل شرکت قطار شهری مشهد ادامه داد: دسترسی دوم ایستگاه کوهسنگی مشهد با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی امروز به اتمام رسید، از دیگر برنامه‌هایی که برای این ایستگاه داریم زمینی که به صورت tod تعریف شده است و در کنار این ایستگاه وجود دارد اگر به زودی عملیاتی شود دسترسی مستقیم ایستگاه کوهسنگی به عنوان پایلوت این طرح، به مجتمع و پروژهای تجاری مسکونی همجوار با مترو امکان پذیر می شود.

کیامرز بیان کرد:البته با توجه به شرایط  اقتصادی نتوانستیم سرمایه گذاری را جذب کنیم که در صورت عملیاتی شدن این طرح، این کاربری مهم در این ایستگاه هم پیاده می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد قطار شهری مشهد قطار شهری مشهد کم توانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود