Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار فارس، نظرات و ایده‌های شما برای ما مهم است. ایده‌هایی که حتماً در بروزرسانی‌های آینده خبرگزاری و بهینه‌سازی نرم‌افزاری به کار گرفته خواهد شد. برای این منظور از نرم‌افزار «پرس‌لاین» استفاده کرده‌ایم. پرس‌لاین یک  پرسشنامه آنلاین، و ابزاری برای تحقیقات است که باحفظ رازداری تنها قرار است آرا و نظرات شما را به‌صورت ساده و محرمانه جمع‌آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسش‌هایی مثل این‌که تا چه اندازه با خبرگزاری‌های رسمی کشور آشنایی دارید؛ نشان یا علامت تجاری فارس را چقدر می‌شناسید؟ مهم‌ترین نقاط ضعف یا قوت خبرگزاری از دیدگاه شما چیست و مسائلی از این دست. تکمیل این پرسشنامه چند دقیقه‌ای بیشتر زمان لازم ندارد. پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزاریم.

انتهای پیام/ ع

منبع: فارس

کلیدواژه: آنلاین خبرگزاری فارس مطالبه مردمی فارس من نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد