Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی استان و کشور آماده هرگونه مساعدت و همکاری لازم در خصوص آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و توزیع کمک‌های مؤمنانه به خانواده زندانیان نیازمند است.

وی از کمک ۶۰۰ میلیون ریالی به آزادسازی زندانیان غیر عمد استان بوشهر خبر داد و گفت: به منظور کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اداره کل زندان‌های استان و هیئت‌های مذهبی استان منعقد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: با هدف آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیر عمد، پویش هر هیئت مذهبی متولی آزادی یک زندانی را دستور کار قرار داده ایم و با توجه به وجود ۹۰ هزار هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در کشور و با کمک مردم خیر و مؤمن امیدواریم شاهد آزادی تعداد زیادی زندانی، وبازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دستگیری از گرفتاران و نیازمندان از آموزه‌های مؤکد اسلامی و دینی می‌باشد خواستار همکاری گسترده همه هیئت‌های مذهبی و مردم مؤمن در این طرح ارزشمند هستیم.

نوشادی اضافه کرد: مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه همکاری با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و ستاد دیه کشور و به تبع آن در مراکز استان‌ها با رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی این اقدام خیرخواهانه در سراسر کشور عملیاتی و اجرا شود.

مقبلی سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور اجرای نمودن اولویت‌های دوازده‌گانه سازمان که یکی از بندهای آن رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند و زندانیان آزادشده است به تعامل و همکاری بیش از پیش و همه‌جانبه خیرین و همه نهادها و هیئت‌های مذهبی استان و کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی با اداره کل زندان‌های استان بوشهر هستیم.

کد خبر 5105258

منبع: مهر

کلیدواژه: نوشاد نوشادی شورای هیئات مذهبی کشور آزادی زندانیان ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شهرکرد روز پرستار هیئت های مذهبی غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده

آقای حیدری مدیرکل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند خود، در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی شدند.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

وی افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده