Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:54:03 GMT

۲۹۱۱ سارق در ورامین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۲۶۱

۲۹۱۱ سارق در ورامین دستگیر شدند

جعفر شمس بیرانوند روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با سرقت به عنوان یکی از اصول حفظ امنیت پایدار در جامعه، همواره مورد توجه عوامل انتظامی بوده و این مهم از ابتدای امسال با اجرای طرح‌های مختلف امنیتی، در ورامین دنبال شده است.

وی افزود:  از ابتدای امسال و با اجرای طرح‌های مختلف، ۲ هزار و ۹۱۱ سارق در مناطق مختلف ورامین دستگیر شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ا ز رشد ۶۳ درصدی برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی ورامین با اشاره به دستگیری ۸۲ سارق به عنف در ورامین از کشف ۴ هزار و ۱۰۸ فقره سرقت در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

بیرانوند افزود: در راستای مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر، از ابتدای امسال ۴۸۹ فروشنده مواد مخدر در شهرستان ورامین شناسایی و دستگیر شدند.

وی از عزم جدی پلیس در مقابله با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون، ۱۱۶ نفر از اوباش در مناطق مختلف ورامین دستگیر شدند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور ابتدای امسال دستگیر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد