Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:34:26 GMT

دستگیری ۲۹۱۱ نفر در ورامین طی ۹ ماهه امسال

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۷۶۰۷

دستگیری ۲۹۱۱ نفر در ورامین طی ۹ ماهه امسال

ایسنا/تهران فرمانده انتظامی ورامین با اشاره به اجرای موفق طرح برخورد با سارقان در این شهرستان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری و با اجرای این طرح ۲ هزار و ۹۱۱ نفر در این شهرستان دستگیر شده اند.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: انتقاد اصحاب رسانه از نیروی انتظامی را با روی گشاده می‌پذیریم و حاضر هستیم هماهنگی لازم برای انتشار اخبار با اصحاب رسانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول ۹ ماه سال ۹۹ نیروی انتظامی شهرستان ورامین موفق به اجرای طرح برخورد با سارقین شده است، گفت: در این مسیر ۲ هزار و ۹۱۱ نفر دستگیر شده‌اند که میزان دستگیری‌ها در مقایسه با گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است.

شمس بیرانوند افزود: کشف سرقت نیز در این مدت ۴ هزار و ۱۰۸ فقره بوده و تعداد سارقان به عنف نیز طی مدت ۹ ماهه سال جاری ۸۲ نفر است که شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ورامین یادآور شد: یکی دیگر از مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی برخورد با مواد فروشان بود که ۴۸۹ نفر شناسایی و دستگیر شدند و در کلانتری‌ها ۷۰ درصد پرونده با مشاوره بدون ارجاع به دادسرا منجر به مصالحه شده است.

شمس بیرانوند در خصوص حوزه رانندگی در ورامین نیز اظهار کرد: در این زمینه ۸۵۰ مورد تصادف رخ داده که در مقایسه با گذشته ۲۴ درصد کاهش داشته و اراذل و اوباش ورامین سطح بندی شدند و از مرداد امسال قرارگاه ویژه برخورد اوباش تشکیل شده و در این راستا ۱۱۶ اراذل و اوباش دستگیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه