Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری از دو پنگوئن که بر فراز کوهی در ملبورن استرالیا یکدیگر را در آغوش گرفته و به افق خیره شده اند در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این تصاویر با استقبال کاربران روبه‌رو و برنده جایزه «عکس اقیانوس» شد.

توبیاس بومگارتنر، عکاس آلمانی در توضیح این تصاویر گفته:" در چنین مواقعی افراد خوش شانس کسانی هستند که می‌توانند در کنار فرد یا افرادی باشند که بیشتر آن‌ها را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این لحظه را حدود یک سال پیش ثبت کردم. این دو پنگوئن روی صخره‌ای مشرف به ملبورن به افق نگاه می‌کردند.

این پنگوئن‌ها ساعت‌ها در آنجا ایستاده بودند و چراغ‌های درخشان آسمان و اقیانوس را تماشا می‌کردند. من ۳ شب کامل را با این پنگوئن‌ها گذراندم تا اینکه توانستم این تصویر را ثبت کنم. بین توانایی خودم، روشن و خاموش شدن چراغ‌ها در پس زمینه و همینطور حرکت پنگوئن‌های کوچک، مانند حرکت مالش باله‌های خود به پشت یکدیگر و تمیز کردن یکدیگر ثبت تصویر بسیار دشوار بود، اما در یک لحظه زیبا من خوش شانس بودم. امیدوارم مثل من از این لحظه لذت ببرید. "

بیشتر بخوانید

عکس منتخب نشنال جئوگرافیک از پنگوئن‌های Chinstrap در قطب جنوب

در ادامه تصاویر و ویدئوی این پنگوئن‌ها را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پنگوئن پنگوئن ها جایزه عکاسی عکاسی حرفه ای پنگوئن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«بمب یک عاشقانه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی و طرحی از مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره آسیا پاسیفیک دریافت کرده‌است.

 

منبع: برترینن ها 

tags # سینما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • تصاویری باورنکردنی از بکسل کردن خودرو توسط شیر‌ها (فیلم)
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!