Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجرد گفت: با توجه به برنامه ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش برف و یخبندان در استان آذربایجان غربی، ذخیره سازی و توزیع سوخت به ویژه در روستاهای سخت گذر به طور مطلوب در حال اجراست.

«احمد مجرد»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اشاره به سوخت رسانی مستمر به نقاط مختلف منطقه ارومیه اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش برف و یخبندان در استان آذربایجان غربی، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده های نفتی و همچنین تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت فروشندگی ها به ویژه در روستاهای سخت گذر به طور مطلوب در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به بارش برف از هفته گذشته و مستمر در همه نقاط استان گفت: این شرکت آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: روزانه بالغ بر 6 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می شود و در حال حاضر تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل زمینی منطقه مازاد بر خط لوله نفت کار جابجایی و توزیع سوخت را انجام میدهد.

مجرد ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه افزود: این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: عملیات سوخت‌رسانی به همه روستاهای صعب‌العبور در نیمه اول سال انجام شده و سوخترسانی به روستاهای سخت گذر با قوت تمام ادامه دارد و سهمیه زمستان خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوارها واریز شده و تا 25 اسفند سالجاری اعتبار دارند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفت و گاز ارومیه آذربایجان غربی فرآورده های نفتی برف و یخبندان منطقه ارومیه سوخت رسانی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که به منظور گرامیداشت روز نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز ما در شهری زندگی می‌کنیم که دارای استعدادهای پنهان با محرومیت‌های آشکار است.

وی خطاب به استاندار آذربایجان غربی افزود: با عوارض محلی نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و با درآمدسالانه تعریف شده شهرداری ارومیه از محل عوارض شهری نمی‌توان سرعت پروژه‌ها را حتی به استان‌های هم‌جوار رساند.

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز بتوانیم سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، باز نمی‌توانیم خودمان را به سرعت عمل سایر کلان‌شهرها برسانیم، آنها سال‌های سال است که از شهر ارومیه پیشی گرفته‌اند.

یوسفی تصریح کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

وی ادامه داد: عزم راسخ، اراده و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات ملی و رفع مشکلات و نیز نگاه ویژه به مدیریت شهری به وضوح دیده می‌شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب و مؤثر در تمام زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی، بحث ترافیک، ناوگان حمل‌ونقل، مترو، فضای سبز، مدیریت پسماند برای شهر ارومیه خواهیم بود.

کد خبر 748753

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان