Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یکی از ایجنت‌های سایت قمار در این استان که با جذب بیش از ۱۰۰ نفر زیرشاخه اقدام به فعالیت و کلاهبرداری میلیاردی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی قهرمان طالع روز یکشنبه گفت: کارآگاهان سایبری پلیس فتا با بررسی صفحات و افراد به‌صورت فنی و اطلاعاتی و همچنین اقدامات پلیسی نفر اصلی و تعداد ۱۰۰ نفر از همدستان وی را که با ترفندهای مختلف آنان را از سراسر کشور فریب داده و به‌عنوان زیرشاخه خود ایجاد کرده بود، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: افسران سایبری پی بردند که متهم اصلی پرونده با ایجاد کانال‌ها و صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های متعدد اقدام به تبلیغ و عضوگیری می‌کند که با هماهنگی‌های لازم متهم را به همراه تجهیزات هوشمند رایانه‌ای و مخابراتی دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار دادند.

وی  از همه کاربران فضای مجازی خواست که فریب کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و سایت‌هایی که اقدام به تبلیغ قمار و شرط‌بندی می‌کنند را نخورده و زندگی و سرمایه خود را به دست گرداندگان شیاد انها نسپارند. 

قهرمان طالع  اعلام کرد شهروندان جهت گزارش هرگونه فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌بندی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  اعلام کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری قمار سرشاخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ گفت: با توجه به اینکه سطح زیرکشت درختان گردو در روستای دربید قابل توجه می‌باشد و برخی از درختان منطقه از ارقام کم محصول و کم کیفیت می‌باشد بحث اصلاح درختان گردو در این منطقه در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفت و بحث پیوند این درختان با ارقام پرمحصول مطرح شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح افزایش سودآوری و بهره وری در منطقه را شاهد باشیم.

طرح سرشاخه کاری درختان گردو با همکاری معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت امور باغبانی سازمان جهاد کشاروزی در روستای دربید که از روستا‌های ییلاقی شهرستان می‌باشد و سطح زیرکشت گردو قابل توجهی دارد اجرا شد.

پیوند سرشاخه کاری گردو یا عمل تغییر تاج درختان مسن به فعالیتی گفته می‌شود که با پیوند نوع رقم تاج درخت را تغییر داده و با این کار کیفیت و میزان عملکرد درخت را افزایش داد، در این کار پس از پیوند درخت به هر روشی باید تا یک سال از درخت مراقبت کرد؛ و از لحاظ چیدن و برداشت محصول بسیار راحتر می‌باشد؛ و باعث تولید یکدست و بالا رفتن بازار پسندی محصول خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران