Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:26:51 GMT

هیأت عالی جایگزین شورای پول و اعتبار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۷۸۸۱۲

هیأت عالی جایگزین شورای پول و اعتبار می‌شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شورای پول و اعتبار فعلی براساس طرح اصلاح نظام بانکداری به هیئت عالی تغییر نام خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز (یکشنبه 7 دی) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست بخشی از طرح اصلاح نظام بانکداری جمهوری اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بیشتر مواد مربوط به بحث هیات عامل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی افزود: مقرر شد این هیات متشکل از  ۶ نفر افراد غیراجرایی و ۳ نفر اجرایی باشد که این ۶ نفر افراد غیراجرایی هم شامل ۳ نفر اقتصاددان و ۳ نفر آشنا به امور بانکی هستند.   سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شورای پول و اعتبار فعلی بر اساس طرح اصلاح نظام بانکداری به هیات عالی تغییر نام خواهد داد.    طغیانی اظهار داشت: باید هیات عالی به سمت تخصصی شدن، پیش برود و در بحث سیاستگذاری پولی کشور نگاه‌ها هم تغییر خواهد کرد.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۷۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است