Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: گردشگری ورزشی می‌تواند برای کشورمان دستاوردهای خوبی داشته باشد.

به گزارش برنا؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صندوق حمایت و در راستای توسعه همکاری‌های صندوق حمایت با ارگان‌های مختلف، تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین شرکت قهرمان سیر ایرانیان از شرکت‌های تابعه صندوق و فدراسیون ورزش‌های همگانی با موضوع گردشگری ورزشی امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: قطعا یکی از حوزه‌هایی که ما بیشتر می‌توانیم روی آن متمرکز شویم بحث گردشگری ورزش است چون ظرفیتی است که می‌تواند برای بیشتر افراد مختلف و در ابعاد مختلف برای کشور دستاوردهای خوبی داشته باشد، هم می‌تواند باعث ایجاد نشاط در تمام کسانی شود که در تورهای ورزشی شرکت می‌کنند هم یک ارتباط عاطفی بین افراد و محیط های ورزشی برقرار خواهد کرد.

او ادامه داد: حاصل این تعامل می‌تواند به ادارک و اصلاح نگرش مخاطبین نسبت به ورزش و فواید آن منجر شود. خوشبختانه توانستیم با صندوق حمایت از پیشکسوتان و شرکت‌های زیرمجموعه آن یک تفاهم‌نامه‌ای را داشته باشیم تا از ظرفیت‌های این شرکت‌ها در عملیاتی کردن این پتانسیل استفاده کنیم.

ملایی گفت: همچنین انجمن گردشگری ورزش که یکی از انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون است به عنوان محور این فعالیت به کارهای خوبی خواهد پرداخت. امیدوارم با دانشی که وجود دارد و ان‌شاءالله آمادگی که به وجود خواهد آمد در دوران پساکرونا بتوانیم ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی را برای اقشار مختلف خصوصا جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم تا از تعامل ورزش و گردش به ارتقا سطح نگرش مردم نسبت به این مقوله جذاب اقدامات موثری را انجام دهیم. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری ورزشی افشین ملایی گردشگری ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست