Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم طرح رمز دوم پویا در راستای استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا از امروز در تمام بانک‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام بانک مرکزی از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۸ با هدف افزایش امنیت تراکنش‌های اینترنتی مبتنی بر رمز دوم پویا، پیامک‌های ارسالی برای مشتریان حاوی اطلاعات کامل تراکنش اعم از نوع تراکنش، مبلغ تراکنش و دریافت کننده وجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین لازم به ذکر است رمز دریافتی در بازه زمانی محدود و فقط برای همان تراکنش درخواستی معتبر بوده و از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۱۰ در صورتی که هریک از اقلام تراکنش (نوع، مبلغ و دریافت کننده وجه) تغییر کند، رمز دریافت شده معتبر نبوده و تراکنش انجام نخواهد شد.

این اقدام در راستای افزایش امنیت تراکنش‌های مبتنی بر رمز دوم پویا انجام شده و نقش مهمی در کاهش جرایمی همچون فیشینگ و سایر اقلام کلاهبرداری مبتنی بر تراکنش دارد.

گفتنی است؛ با اجرای طرح رمز دوم پویا از سال گذشته تاکنون آمار تراکنش‌های مشکوک بیش از ۸۵ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک مرکزی طرح رمز دوم پویا رمز دوم پویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • سقف خرید و تراکنش کارتی در پست بانک ایران افزایش یافت
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند