Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی دکترجمشیدی اظهار کرد : نرخ تورم نقطه به نقطه کل خانوار در نقاط شهری استان  44.8 و روستایی 53.6 درصد می باشد که در نقاط شهری نسبت به ماه قبل 0.8 و روستایی 0.4 افزایش یافته است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی بابیان اینکه نرخ تورم  نقطه به نقطه خانوارهای کشور در آذر ماه سال جاری 44.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد می باشد افزود : این رقم در مقایسه با ماه قبل از آن1.6 درصد کاهش یافته است که این نرخ برای خانوارهای شهری 44.2 و روستائی 48 درصد می باشد که نسبت به ماه قبل به ترتیب 1.5 و 2.3 درصدکاهش یافته است. 

وی خاطر نشان کرد : نرخ تورم نسبت به ماه قبل درکل خانوارهای استان در آذر ماه سال جاری 3.8 درصد می باشد که نسبت به ماه قبل از آن 2.3 درصد کاهش یافته است . وی این شاخص را برای خانوار های شهری استان 3.7 و روستائی 4.3 درصد اعلام کرد که به ترتیب 2 و 3.2 درصد کاهش یافته است . 

جمشیدی تصریح کرد : نرخ تورم نسبت به ماه قبل در کل خانوارهای کشور نیز در آذرماه سال جاری 2 درصد می باشد که نسبت به ماه قبل 3.2 درصدکاهش یافته است . وی این شاخص را برای خانوارهای شهری کشور 1.9و روستائی 2.7 درصد اعلام کرد که به ترتیب 2.8 و 4.9 درصد کاهش یافته است . 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی با بیان این که نرخ تورم 12 ماهه منتهی به آذر سال جاری در کل خانوارهای استان 28.4درصد می باشد که نسبت به ماه قبل 1.9درصد افزایش یافته است افزود : این شاخص برای خانوارهای شهری استان 27.3و روستائی 32.8 درصد می باشد که به ترتیب 1.9 و2.3 درصد  افزایش یافته است . 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: نرخ تورم 12 ماهه منتهی به آذر ماه سال جاری در خانوارهای کل کشور 30.5درصد می باشد که نسبت به مدت مشابه 1.5 درصد افزایش یافته است وی این شاخص را برای خانوارهای شهری و روستایی کشور 30.5درصد اعلام کرد که به ترتیب 1.5 و 1.7 درصد افزایش یافته است . 

وی تصریح کرد که تورم نقطه به نقطه کل خانوار در آذرماه سال جاری استان درگروه خوراکی ها،  آشامیدنی ها و دخانیات 64.1، پوشاک وکفش 60.4، مسکن 16.7وگروه بهداشت و درمان 27 بوده است وی این ارقام را برای کشور به ترتیب 57.9 ، 44.4 ، 28 ، 34.5 اعلام کرد .

جمشیدی اضافه کرد: شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی برای کل خانوارهای استان 275.1 ،مناطق شهری 265.3و مناطق روستائی 317.8 می باشد .

انتهای پیام/70054

منبع: فارس

کلیدواژه: رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان رضوي رضا جمشیدی تورم نقطه به نقطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد