Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدی منفرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:  این تسهیلات برای بازسازی منازل آسیب دیده شناسایی شده در شهرهای گناوه و ریگ و روستاهای تابعه از طریق بانک‌های عامل پس از تشکیل پرونده پرداخت خواهد شد.

وی اظهارکرد: براساس بازرسی‌های میدانی صورت گرفته ۲۷۵ واحد مسکونی در شهرستان گناوه مشمول دریافت این تسهیلات شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی منفرد  گفت: از این مجموع در شهرهای گناوه وریگ ۱۰۰ واحد و روستاها ۱۷۵  واحد مسکونی آسیب و خسارت دید که باید احداث و نوسازی شوند.

وی بیان کرد: برای هر واحد شهری یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و روستایی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال درقالب تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی از خسارت دیدگان این شهرستان بر اثر سیلاب اخیر خواست هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات از این اداره اقدام کنند.
مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه افزود: همه مالکان که در جریان سیلاب اخیر، منازل آنها دچار خسارت شد و توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفته است تا پایان هفته جاری برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات بلاعوض به ستاد بازسازی مستقر در این اداره مراجعه کنند.

بارندگی‌های شدید ۲۱ آذر امسال در گناوه در شمال استان بوشهر ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت در حوزه‌های مختلف این شهرستان وارد کرد.

برچسب‌ها بوشهر بارندگی بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناوه سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بارندگی بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناوه سیل بوشهر بارندگی بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناوه سیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۸۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی