Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: عملیات اصلاح و بهسازی شبکه برق در مسیر اصلی الهایی با حضور ۱۲۴ مامور فنی برق در قالب ۲۱ گروه ویژه عملیاتی با هدف تامین برق مطمئن و پایدار و نیز مقاوم سازی خطوط پرعارضه و به منظور افزایش میزان تاب آوری خطوط برق اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اعتبار هزینه شده برای این عملیات را ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این عملیات یک روزه، نسبت به تعویض ۳ اصله پایه فشار متوسط فرسوده، ۶۸ مورد پرس اتصالات سست فشار متوسط، تعویض یک فاصله سیم فشار متوسط، آرایش شبکه فشار ضعیف معابر اصلی، تعویض ۲۰عدد کنکتور چهار شاخ، تعویض ۶ عدد زین هاتلاین، تعویض ۷ عدد کراس آرم چوبی، تعویض ۴۰ عدد مقره میخی و ۱۲ عدد مقره کششی اقدام شد.

کریمی افزود: همه تلاش مجموعه برق اهواز به منظور حفظ رضایتمندی شهروندان در برخورداری از برق مطمئن و پایدار و همچنین تحقق چشم انداز شرکت در جهت کاهش میانگین زمان خاموشی به ازای هر مشترک که برای سال ۱۴۱۰، ۹۹ دقیقه در نظر گرفته شده، است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه برق تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان