Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:33:28 GMT

پل خیبر اراک جمع آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۶۳۸۰

پل خیبر اراک جمع آوری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه صحن علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اراک شامگاه دوشنبه با حضور فرماندار، شهردار، استاندار و معاونین استانداری برگزار شد.

حسین بختیاری فرماندار اراک در این جلسه با بیان اینکه هیچ قصد و غرضی برای رد کردن مصوبات شورای اسلامی شهر اراک وجود ندارد گفت: این هیئت اعضای دیگری دارد که همگی صاحب نظرند بنابراین تمامی امور بر اساس قانون انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور بنده در شورا با نیت تعامل و گره گشایی بوده و خود را برای همکاری جهت اجرای مصوبات شورا ملزم به حضور بیشتر در جلسات می‌کنم.

‌آتو دست کسی ندهید

سیدعلی آقا زاده در صحن علنی شورا گفت: با توجه به اینکه ۶ ماه بیشتر از دوره ما و شورای شهر اراک باقی نمانده توصیه می‌کنم در زمان باقی مانده با شخصیتی که تا امروز از خود نشان داده‌اید با تمام سختی‌ها و مشقت‌ها، کارتان را به گونه‌ای ادامه دهید که برای شورا حاشیه‌ای ایجاد نشود و آتو دست کسی ندهید.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر شهردار اراک در فضای مجازی گفت: شهرداری ممکن است تحت فشارهای کاری و خستگی ناشی از مشغله صحبتی برخلاف میل بقیه بکند که این کاملاً طبیعی است.

استاندار مرکزی افزود: نقطه‌ی قوت در شورای پنجم این است که اکثر پروژه‌های نیمه تمام در شوراهای پیشین را به اتمام رسانده که فارغ از هر شعاری عملکرد مجموعه مدیریت شهری در اراک را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم.

آقازاده ضمن تاکید بر کارنامه موفق شهردار اراک در ۲۰ ماه گذشته گفت: باعث حاشیه دار شدن شورا نشوید و بهانه دست کسی ندهید. حضور بنده در این جلسه هم اعلام همبستگی و حمایت مجموعه مدیریتی استان با مدیریت شهری اراک است.

قول استاندار مرکزی به شورای شهری‌ها

آقازاده با بیان اینکه استانداری وظیفه خود می‌داند از کارنامه قابل قبول شهرداری و شورا خصوصاً در زمینه طرح گسترش پیاده‌راه حمایت کند، گفت: قول می‌دهیم که پل خیبر جمع آوری شود و تمام تلاش خود را برای گرفتن مجوزهای جمع آوری پل خیبر خواهم کرد.

کد خبر 5107574

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اراک حسین بختیاری استانداری مرکزی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی بارش برف شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی