Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران میدان قدس در محله دولت آباد در منطقه ۲۰ به نام "شهید ابومهدی المهندس" نامگذاری کردند. خبرگزاری میزان- محسن هاشمی با بیان اینکه در نظر داریم قبل از سالگرد شهادت قاسم سلیمانی یک نامگذاری به نام شهید "ابومهدی" داشته باشیم گفت: این دستور امروز در دستور جلسه قرار داده شده است و اگر اعضای شورای شهر اجازه دهند این مهم را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی الویری در مخالفت با این پیشنهاد گفت: ضمن احترام به شهید ابومهدی باید گفت که سالیان درازی این میدان به نام قدس شناخته شده و اگر این نام قدیمی را تغییر دهیم، سوال است که آیا افراد برای عبور و مرور اسم جدید یا قدیم را صدا میکنند؟ چراکه بیش از ۳۰ سال است که میدان قدس بوده و این میدان مجددا به همان نام قدیمی خوانده می‌شود و پیشنهاد میشود این نامگذاری به کمیسیون برگشت داده شود تا یک نامگذاری دیگر داشته باشیم.   بیشتر بخوانید: سرود مبارز یمنی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی
مجید فراهانی در دفاع از این پیشنهاد گفت: محور بلوار قدس محل اسکان عراقی‌های مقیم تهران است و میدان قدس، وسط بلوار است و کمترین مشکل ایجاد می‌کند.
گفتنی است اعضای شورای شهر با ۱۴ موافق به تغییر نام میدان قدس در منطقه ۲۰ در محله دولت آباد به نام شهید ابومهدی مهندس رای مثبت دادند.
انتهای پیام/ برچسب ها: شورای شهر تهران شهید المهندس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهید المهندس شهید ابومهدی میدان قدس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود