Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی استانداری تهران با انتشار جوابیه ای به اظهارات مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درباره انتقال بدون ضابطه معاون این دستگاه به این دانشگاه پاسخ داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی استانداری تهران با انتشار جوابیه ای به اظهارات حسین صداقتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی مبنی بر انتقال بدون ضابطه و صلاحیت  معاون استانداری تهران به دانشکده اقتصاد این دانشگاه پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای جذب مسئولان دولتی در دانشگاه علامه طباطبایی چیست؟ درخواست ورود نهادهای نظارتی به انتقال شائبه انگیز اساتید به دانشگاه

 

در این جوابیه که در پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران منتشر شده آمده است:
 
اول اینکه نقل و انتقال و جابجایی اعضای هیئت علمی و کارکنان دولت امری کاملا مرسوم و رایج در همه دولت ها و مطابق با قانون اداری و استخدامی است و این اقدام با موافقت دو دانشگاه مبدا و ‌مقصد انجام می پذیرد و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران کماکان عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری و رسمی قطعی گروه اقتصاد دانشگاه ایلام بوده و تاکنون نیز  بیش از 100 اثر پژوهشی در حوزه های تخصصی اقتصاد به رشته تحریر درآورده است.
 
از سوی دیگر معاون اقتصادی استانداری تهران فارغ التحصیل و دارای رتبه نخست مقطع کارشناسی ارشد رشته اقتصاد دانشگاه تهران و همچنین رتبه نخست مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی(ره) بوده و در همان بازه زمانی علی‌رغم درخواست دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی مبنی بر جذب در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران، اما  خدمت در دانشگاه محل زادگاه خود یعنی استان ایلام را ترجیح داد و از پذیرش آن درخواست اجتناب کرد.
 
در پایان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه همه خبرنگاران پرتلاش و ساعی در انعکاس اخبار صحیح از رویدادها، اقدامات و خدمات دولت به ویژه در بخش اقتصاد که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و خسارات این بیماری به بخش های مختلف اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه کشورهای به ظاهر زورگوی دنیا علیه ملت شریف ایران شاهد کاهش نرخ بیکاری و عدم تعطیلی حتی یک واحد تولیدی و صنعتی در استان تهران به عنوان پیشانی سیاسی و قتصادی ایران اسلامی است؛ یادآور می شود انتشار اخباری از این دست در سال پایانی دولت صرفا با اهداف و اغراض سیاسی صورت گرفته و اساسا فاقد محتوا و ارزش خبری است و علی‌رغم راهبرد استانداری تهران مبنی بر تعامل حداکثری و سازنده با تمامی اصحاب رسانه از هر طیف و جناح سیاسی قطع به یقین حق پیگیری حقوقی این موضوع از طریق مراجع قضایی محفوظ است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری تهران دانشگاه علامه طباطبایی ره استانداری تهران دانشگاه علامه طباطبایی ره دانشگاه علامه طباطبایی استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی برای معرفی به سرمایه‌گذاران به ۲ زبان معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، مهدی جعفری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در محل برپایی نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اتفاق بی نظیر همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولتی را شاهد هستیم.

وی افزود: از روز افتتاح نمایشگاه، نشست‌های دو جانبه‌ای میان بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها برگزار شده که نتایج امیدوار کننده‌ای به همراه داشته است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۸۴ کشور دنیا در این نمایشگاه بیان داشت: حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، کانادا، ترکیه و… در پاویون خراسان جنوبی با مذاکره‌های خوبی همراه بود.

وی با اشاره به حضور نماینده وزارت خارجه در استان گفت: برای استفاده حداکثری از حضور هیئت‌های تجاری و کنسولی برنامه‌ریزی شده است.

جعفری با اشاره به حضور هیئت مدیره اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان در نمایشگاه گفت: برقراری ارتباط با تجار و سرمایه گذاران دیگر استان‌ها و حتی در حوزه بین‌المللی نیز در دستور کار است.

وی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی تمام ظرفیت‌های استان به ویژه سه زنجیره ارزش گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی در قالب کتابی به دو زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار سرمایه‌گذاران و تجار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) هم به ۵ زبان ترجمه شده‌اند.

جعفری با اشاره به اینکه برای کتاب‌های فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش استان بارکد -رمزینه - تعریف شده، اظهار داشت: این رمزینه‌ها دسترسی افراد به اطلاعات کامل و جامع درخصوص ظرفیت‌های استان را تسهیل می‌کند.

وی گفت: ۴۰ شرکت سرمایه‌گذاری در حوزه زنجیره‌های ارزش و ۶۰ هیئت تجاری از خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند.

کد خبر 748873

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید