Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۹ دی ماه میزبان عرضه ۱۳۴ هزار و ۳۵۲ تن شمش بلوم، ۲۰۰ تن شمش چدن، سه هزار تن ورق گالوانیزه، ۳۵ هزار تن تختال C و ۳۸ هزار تن تختال SM است. به گزارش پول نیوز، ۴۳۰ تن شمش روی، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا نیز در تالار مذکور عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه ۵۱ هزار و ۴۱۴ تن مواد پلیمری، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۳ هزار و ۶۳۰ تن قیر، یک هزار تن گوگرد و ۵۳ هزار تن وکیوم باتوم است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز شاهد عرضه ۵۴ هزار و ۵۰۰ تن قیر است.

تالار محصولات کشاورزی عرضه ۴۶۰ کیلوگرم زعفران صادراتی و ۶۱۰ تن خرمای استعمران را تجربه می‌کند.

بازار فرعی بورس کالای ایران در این روز میزبان عرضه ۱۲۰ تن دوده صنعتی و ۷۰۰ تن ضایعات فولادی است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس کالا بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بورس کالای ایران هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم

۲ هنرمند شناخته‌شده عرصه موسیقی روز بیستم اردیبهشت سال جاری پس از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجرا‌های مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.


دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.


پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.


پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکستر‌های مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهر‌های دور» را منتشر کرده است.


حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال