Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم النصر پس از شکست مقابل پرسپولیس روزگار خوش ندید و این تیم ریشه دار عربستانی غرق در بحران شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم النصر که در اندیشه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود، پس از شکست برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، هرگز روزگار خوش ندید و این تیم اکنون جزو تیم های مدعی سقوط به دسته پایین تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنها پس از شکست برابر پرسپولیس در 12 بازی، متحمل 6 شکست شدند و تنها در 4 بازی به پیروزی رسیدند و دو دیدار آنها نیز با نتیجه تساوی به پایان رسید. النصر فینال جام حذفی را به الهلال واگذار کرد و اکنون با 8 امتیاز از 10 بازی در رده پانزدهم از جدول 16 تیمی لیگ حرفه ای عربستان قرار دارد.

 

آنها در هفته دهم لیگ عربستان، مقابل ضمک قعرنشین با تساوی دو – دو متوقف شدند و این نتایج ضعیف باعث شد تا صفوان السویکت رئیس باشگاه النصر روز یکشنبه حکم به اخراج روی ویتوریا از سمت مربیگری النصر بدهد و آلن هووارت مربی تیم جوانان النصر را به صورت موقت جایگزین ویتوریا کرد.

 

اما ماجد التویجری خبرنگار و روزنامه نگار معروف عربستانی در برنامه ای ادعا کرد که یک تماس مشکوک باعث برکناری ویتوریا شده است. او گفت ویتوریا در حالی برکنار شد که در تمرین همان روز النصر حضور داشت اما از طریق تماس تلفنی بین یکی از چهره های بزرگ النصر (که نام وی ذکر نشده است) و حسین عبدالغنی، مدیر اجرایی باشگاه دستور برکناری ویتوریا صادر شده است.
روزنامه الریاضیة نیز به نوبه خود اعلام کرد که مدیریت النصر اخراج ویتوریا را به ستاره های تیم اطلاع نداده است و بازیکنان این تیم از خبر اخراج سرمربی تیمشان بی اطلاع بوده اند و آنها پس از توئیتی که صفوان السویکت رئیس باشگاه پیرامون برکناری ویتوریا منتشر کرد، از خبر اخراج سرمربی النصر مطلع شده اند.

 

عبدالعزیز الهدلق، روزنامه نگار ورزشی نیز خبر داد اخراج روی ویتوریا، آخرین تغییرات در باشگاه النصر نخواهد بود و هیئت مدیره این باشگاه و صفوان السویکت رئیس باشگاه النصر دیگر افرادی خواهند بود که با استعفا، باشگاه النصر را ترک خواهند کرد.

 

 


این روزنامه نگار ورزشی اخراج ویتوریا را تصمیمی اشتباه دانست، زیرا مربی پرتغالی هزینه کارهای نادرست اداری و پروژه جعلی هیئت مدیره را پرداخت کرد. وی اشاره کرد که مدیریت السویکت و همچنین خرید بازیکنان عربستانی آن هم بدون رضایت ویتوریا و باعث شد هر آنچه که سعود آل سویلم، رئیس سابق النصر در فصل 2018-2019 ساخته بود، از بین ببرد. الهدلق تأکید کرد که اعضای افتخاری و حامی النصر هیچ راه حلی پیش روی خود نخواهند یافت، مگر السویکت و هیئت مدیره انتخابی وی را برای استعفا از سمت های خود در النصر متقاعد کنند.

 

اما پس از اخراج ویتوریا، بحث بر سر انتخاب جانشین وی در عربستان داغ شده است. در حالی که از دن پترسکو رومانیایی به عنوان جانشین ویتوریا نام برده می شود که وی به تازگی از باشگاه قبلی خود سی‌اف‌آر کلوژ رومانی جدا شده و اکنون بدون تیم است.
دن پترسکو در این فصل توانست کلوژ را به لیگ اروپا برساند و او با تیم های آس رم، یانگ بویز و زسکا صوفیه همگروه بود که با 5 امتیاز در رده سوم گروه ایستاد. او پس از شکست در برابر پلی یاش در دیدار رفت دور پنجم جام حذفی رومانی، از این تیم جدا شد.

 

این مربی رومانیایی چندی پیش در اظهارات خود تأیید کرد که یک پیشنهاد وسوسه انگیز دو سال از سوی تیم النصر و دستمزد سالانه حداکثر 2.5 میلیون یورو بدون احتساب پاداش دریافت کرده است.
پترسکو در حال حاضر به منظور شرکت در جشن سال نو همراه با خانواده اش در دبی به سر می برد و سپس مقصد جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان اخراج ویتوریا باشگاه النصر هیئت مدیره پس از شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس با هیئت مدیره استقلال امروز از ساعت 9 صبح در دفتر این هلدینگ در تهران برگزار شد.

در این نشست همه اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد به احتمال زیاد دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

در حال حاضر هیئت مدیره آبی پوشان دارای سه عضو شامل مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده است. همچنین علی خطیر به عنوان مدیرعامل عضو هیئت مدیره نیست.

در نشست امروز از علی آقامحمدی که پیش از این سوی وزارت ورزش به عنوان عضو جدید جای علی خانی معرفی شده بود غایب بود تا به طور رسمی مشخص شود آقامحمدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال قبول مسئولیت نکرده است.پیش از این از کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره استقلال خبر داده بودیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان