Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرالیا، کشوری به پهنای یک قاره

کشور پهناور استرالیا به دلیل داشتن حیوانات و گیاهان منحصر به فرد و سواحل بسیار زیبا به سرزمین عجایب مشهور است. با قدم زدن در هر یک از شهرهای استرالیا دیگر نیازی به سفر کردن به کشورهای مختلف را نخواهید داشت. زندگی در کنار جنگل‌های انبوه و همچنین هم‌زیسنی در کنار حیوانات وحشی و اهلی می‌تواند برای هر کسی جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی توام با اوقات فراقت و داشتن یک آرامش نسبی در کنار خانواده می‌تواند از دلایل کافی برای تصمیم شما به مهاجرت به استرالیا باشد. ارزش پول این کشور که در چند سال اخیر از ثبات بسیار خوبی برخوردار بوده است و همچنین در امان ماندن صنایع و کسب و کارهای این کشور از بحران‌های مالی همگی نشان دهنده حمایت بی چون و چرای دولت از تک تک شهروندان است.

استرالیا با دارا بودن بی‌شمار جاذبه‌ی گردشگری، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در قلب توریست‌ها پیدا کند. آمارها از افزایش سالیانه تعداد گردشگران در کنار مهاجرین، خبر می‌دهد.

برای ورود به خاک استرالیا به صورت قانونی، چندین راه وجود دارد. کسب ویزای توریستی یکی از آن‌ها را شامل می‌شود.


استرالیا، بهشت روی زمین

استرالیا در نیم کره جنوبی قرار دارد. تمامی مرزهای این کشور با کشورهای همسایه به صورت آبی است و هیچ مرز خاکی بین این کشور با سایر کشورها وجود ندارد. استرالیا دارای آب‌وهوای نسبتا گرم و معتدلی است که با داشتن جنگ‌های انبوه فراوان، آسمان آبی را برای شهروندان خود به ارمغان آورده است. خاک حاصلخیز و گران‌بهای این سرزمین از چند جهت قابل ملاحضه است. استرالیا دارای غنی‌ترین معادن و ذخایر انرژی است و خاک آن به دلیل حاصلخیزی فراوان، برای کشاورزی بسیار مناسب است.

جالب است بدانید آب و هوای استرالیا به دلیل قرار گرفتن این کشور در نیم کره جنوبی، در تضاد کامل با سایر کشورها است. برای مثال از اوایل مهرماه تا اواخر اسفند که کشورهای نیم کره شمالی، آب و هوای نسبتا سردی را تجربه می‌کنند، فصل گرم استرالیا است. و همچنین در فصول بهار و تابستان کشورهای نیم کره شمالی، این کشور با سرمای نسبتا شدیدی روبه رو می‌شود.


ویزای توریستی استرالیا، فراتر از یک ویزا

در چند سال اخیر ویزای توریستی استرالیا با سخت‌گیری‌هایی از سوی دولت این کشور مواجه شده است. در صورتی که متقاضی نتواند شرایط مورد نظر دولت استرالیا را برآورده کند، بدون شک درخواست او با جواب منفی روبه رو خواهد شد.

اگر متقاضی دارای تاریخچه‌ی مناسبی از سفرهای خود به کشورهای مختلف ارائه دهد و یا در خاک استرالیا دارای بستگان درجه یک باشد و از طرف آن‌ها دعوت‌نامه‌ای دریافت کرده باشد، شانس بیشتری جهت کسب ویزای توریستی استرالیا خواهد داشت.  همچنین برای هر روز اقامت خود در استرالیا، فرد متقاضی می‌بایست حدودا 70 دلار استرالیایی توان مالی داشته باشد. از این رو، اثبات این قضیه به نماینده کشور استرالیا در سفارت این کشور بسیار ارجحیت دارد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی استرالیا

مسائلی که در ابتدای این مطلب آورده شد در مورد شرایط لازم جهت کسب ویزای توریستی استرالیا بود. در این‌جا به مراحل اخذ این مدرک ارزشمند می‌پردازیم. در نظر داشته باشید هر ساله برخی از شرایط دست‌خوش تغییراتی خواهند شد، لذا استفاده از تجربه‌ی افراد متخصص، کمک شایان توجهی به شما در اخذ ویزای توریستی خواهد کرد.

نخستین مرحله ایجاد حساب کاربری در سایت سفارت استرالیا است. در مرحله بعدی شما بایستی مدارک لازم را به صورت ترجمه و مهر شده در حساب کاربری‌تان بارگذاری کنید. سپس هزینه‌ای را جهت بررسی مدارک خواهید پرداخت و سپس منتظر می‌مانید تا به درخواست ویزای شما جواب مثبت یا منفی بدهند. این وقفه بین 17 تا 32 روز به طول خواهد انجامید.

انواع ویزای توریستی ویزای توریستی از طریق دعوت‌نامه

اگر بستگان درجه یکی را در خاک استرالیا دارید می‌توانید از طریق آن‌ها دعوت‌نامه‌ای دریافت کنید. شما با این‌کار به دولت استرالیا این اطمینان را خواهید داد که برای اقامت و هزینه‌های خود در استرالیا با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد.

ویزای توریستی برای والدین

اگر از اقامت شما در استرالیا بیش از دو سال می‌گذرد و والدین شما بالای 65 سال سن دارند، می‌توانید با ارائه یک دعوت‌نامه معتبر جهت اخذ ویزای آن‌ها اقدام کنید. شرط اصلی این درخواست، مسجل شدن اقامت دائم شما است.

ویزای توریستی برای سفردوستان

اگر قصد تفریح و دیدن عجایب استرالیا را در ذهن می‌پرورانید، می‌توانید از ویزای توریستی گردشگری استرالیا استفاده کنید. ارائه‌ مدارک مختصری از سفرهای مختلف شما به کشورهای گوناگون و تمکن مالی حین اقامت در استرالیا، می‌تواند به اخذ ویزای توریستی شما کمک کند.

ویزای توریستی بازدید کننده تجار

اگر قصد بازدید از یک نمایشگاه را دارید و یا برای شرکت کردن در یک سمینار باید به استرالیا سفر کنید، شما نیاز به کسب ویزای توریستی مخصوص تجار و بازدیدکننده‌ها را دارید. برای این منظور باید از برگزارکننده همایش و یا نمایشگاه دعوت‌نامه معتبری را ارائه دهید.

ویزای اسپانسرشیپ استرالیا

ویزای اسپانسرشیب استرالیا بسیار تخصصی بوده و به صورت کاملا آنلاین صورت می‌گیرد. کوچکترین اشتباه در پر کردن فُرم‌های درخواست، می‌تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. اگر دارای حرفه‌ای هستید و کارفرمایی را در استرالیا دارید، می‌توانید از طریق آن اقدام به ویزای اسپانسر شغلی کنید. در نظر داشته باشید رضایت‌مندی کارفرما و همچنین تسلط شما در زبان انگلیسی باعث خواهد شد تا ویزای موقت شما به ویزای دائمی تغییر کند. لذا پیشنهاد ما به شما، مشاوره گرفتن از افراد صاحب‌نظر و طی کردن تمامیِ ضابطه‌ها از مجراهای قانونی است.

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب اشاره شد، راه‌های قانونی رسیدن به خاک استرالیا گرچه کمی زمان‌بر به نظر می‌رسد، اما امتیازاتی را هم شامل می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر کردن ویزای موقت شما به دائمی نام برد. اگر از ابتدای امر زیرنظر گروه باتجربه‌ای اقدام به درخواست ویزای توریستی و یا اسپانسری شغلی کنید نه تنها هرچه سریع‌تر به ویزا دست خواهید یافت بلکه پس از اتمام ویزای موقت، می‌توانید جهت ویزای دائم استرالیا اقدام کنید. مهاجرت به کشور استرالیا می‌تواند سکوی پرتابی برای شما و خانواده باشد، از این‌رو نباید با اهمال کاری، چنین فرصت با ارزشی را از دست داد.

آژانس مهاجرتی ویزاپیک با در اختیار داشتن وکلای درجه یک در امور مهاجرتی و نماینده‌های پرنفوذ در کشور استرالیا، راهی روشن جهت کسب انواع ویزای توریستی و اسپانسری شغلی را به شما نشان خواهند داد.  

لینک کوتاه: asriran.com/003CSB

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهاجرت به استرالیا خاک استرالیا دعوت نامه اخذ ویزای نیم کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • پشیمانم!
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا