Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری و شورای شهر تهران در آستانه نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد حاج قاسم سلیمانی هیچ تحرک و اقدامی از خود نشان نداده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم مروری بر کارنامه عملکرد و فعالیت شهرداری تهران طی سه سال گذشته در پاسداشت و گرامیداشت مناسبت‌های ملی، مذهبی گواه این واقعیت است که کمترین توجهی به این مهم صورت نگرفته و بلکه به نظر می‌رسد تفکری پیدا و پنهان عامدانه اصرار بر عبور از این موضوع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این باره انتقاداتی  به نوع نگاه و رفتار و عملکرد شورای شهر تهران و شهرداری مطرح شده اما به نظر می‌رسد که این دو نهاد سیاست فرار به جلو و مارپیچ سکوت را در پیش گرفته‌اند.

همچنان که مسئولان شهری مدعی‌اند آماده سازی فضای شهری در ایام‌های مناسبتی از جمله ایام محرم و صفر وظیفه شهرداری تهران نیست! محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادعا کرده که سیاه پوش کردن شهر وظیفه شهرداری نیست!

این‌روزها ایران اسلامی از یک سو به مناسبت ایام فاطمیه و از دیگر سو در غم شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد شهید سلیمانی به سوک نشسته است اما متاسفانه هیچ رنگ و نشانی از این سوگواری در شهر تهران محسوس نیست! زیرا رویه شهرداری تهران در سال‌های اخیر عبور گذرا و بی تفاوت نسبت به ایام‌ مذهبی و ملی بوده است.

این در حالی است که توجه به امور مذهبی و فرهنگی یکی از مهمترین وظایف محوله شهرداری تهران و نظارت بر چگونگی اجرای این امور نیز از جمله وظایف شورای شهری‌ها است اما دغدغه‌های کاسبکارانه و سودانگارانه شهرداری تهران و بازی‌ بی پایان نامگذاری‌های خاص خیابان‌ها در شورای شهر، مسئولان این دو نهاد را از انجام این مهم بازداشته است!

استنکاف شهرداری تهران از اجرای مصوبه احداث یادمان "سردار قاسم سلیمانی"

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود