Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم میثاق جامعه ورزش با شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز(چهارشنبه) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم میثاق جامعه ورزش با شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ظهر امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، فرهادی زاد، معاون بانوان وزیر ورزش، سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جوهری رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای، میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و لشگری و قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدشروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در ابتدای این مراسم اظهار داشت: از تمام عزیزانی که در برگزاری این مراسم که در آستانه سالگرد شهادت حل قاسم سلیمانی کمک و همراهی کردند تشکر می‌کنیم.

میرجلیلی، رییس بسیج ورزشکاران عنوان کرد: شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و در این دهه در تمام شهرستانها این مراسم برگزار خواهد شد. پویش اهدای زندگی و نذر خون به همراه برگزاری پویش رزمایش کمک‌های مؤمنانه از دیگر برنامه‌های ماست. اعزام گروهای جهادی ورزش با مناطق محروم به نیابت از شهید سلیمانی نیز از برنامه‌های دیگر بود.

در پایان مراسم نیز بعد از امضای میثاق نامه پوپک بسطامی بانوی وزنه‌برداری و علی داوودی، ملی‌پوش فوق سنگین وزنه‌برداری مدال‌های خود را اهدا کردند.

 

بیشتر بخوانید: نظر کارشناسان درباره موضوع «استفاده ابزاری رژیم صهیونیستی از ورزش در جهت عادی سازی»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر ورزش و جوانان سازمان بسیج ورزشکاران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان سازمان بسیج ورزشکاران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک