Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح برق رسانی به ۸ روستا در سی و چهارمین هفته پویش ملی «هر هفته الف ب ایران» توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پویش ملی هر هفته الف-ب ایران به ابتکار وزارت نیرو اجرا می شود و طی این طرح هر هفته در یکی از استان‌های کشور طرح هایی در حوزه آب و برق به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش جهادگران آب و برق تا کنون در ۳۴ هفته متوالی طرح های عمرانی زیادی به بهره برداری رسیده و حتی شیوع کرونا نیز مانعی برای اجرای طرح های برق رسانی و حوزه آب وزارت نیرو نبوده است.

هم‌اکنون طرح برق رسانی به ۸ روستا در سی و چهارمین هفته پویش ملی «هر هفته الف ب ایران« توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به همت تلاشگران صنعت برق آذربایجان غربی تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند و روستاهایی که جدیدا تعداد خانوار آن ها به بالای ۱۰ خانوار برسد یا برای زمینه سازی مهاجرت معکوس روستاهای زیر ۱۰ خانوار نیز برق رسانی می‌شوند.

با بهره برداری از این ۸ طرح برق رسانی به روستاهای آذربایجان غربی ۹۵ خانوار از نعمت برق برخوردار می شوند و برای اتمام این طرح ها بیش از ۱۶ هزار متر شبکه ۲۰ کیلو ولت هوایی، ۲هزار و ۱۸۰ متر شبکه توزیع فشار ضعیف و ۸ دستگاه پست هوایی با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۳میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال، احداث شده است.

طرح های افتتاح شده برق رسانی روستایی آذربایجان غربی از شمال تا جنوب این استان پراکنده شده و شامل روستای قزقاپان ترک در فاصله ۸ کیلو متری شهر تکاب با ۸خانوار، روستای قزلجه علیا در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر مهاباد با ۲۲ خانوار، روستای نوروزلو در فاصله ۴۵کیلومتری شهر شاهین دژ واقع شده با ۲۲ خانوار و روستاهای میدان با ۶خانوار و کانی اسپان با ۷خانوار از توابع سردشت، در جنوب آذربایجان غربی می‌شود.

روستاهای آرتا کندی با ۴ خانوار و روستای آق تپراق با ۱۲ خانوار از توابع خوی و روستای قوری ناو در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر چالدران شمال غربی ترین شهرستان ایران نیز جزو طرح های افتتاحی سی و چهارمین هفته از پویش هر هفته الف – ب ایران هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی چالدران مهاباد سردشت وزارت نيرو شاهین دژ تکاب شرکت توزیع برق آذربایجان غربی برق رسانی برق روستایی هر هفته الف و ب ایران برق آذربایجان غربی هفته الف ب ایران آذربایجان غربی بهره برداری برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.

مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

آذربایجان غربی دارای ۲۴ منطقه آموزش و پرورش است و بیش از ۶۷۰ هزار دانش آموز در افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه با زیر نظر ۴۰ هزار فرهنگی و معلم استان تحصیل می کنند.

کد خبر 6092553

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد