Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برخی از افراد به یک واکسن خارجی که هنوز عوارض آن مشهود نیست اعتماد دارند، اما به دانشمندان کشور که با گذراندن مراحل علمی به ساخت این واکسن مهم رسیده‌اند، اعتماد ندارند! چنین مساله‌ای توجیه ندارد.

به گزارش برنا؛ واکسن کرونای ساخت داخل تحت کار آزمایی بالینی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شیوع پاندمی کرونا مراحل ساخت این واکسن همزمان با اقدامات و بررسی‌ها در دنیا آغاز شد. چندی قبل هم سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان درباره کیفیت این واکسن گفته است که ایران قدمت یکصد ساله در ساخت واکسن دارد و مردم بدانند که در ساخت واکسن کرونا ما این کاره هستیم. همچنین مینو محرز، مسئول ارزیابی علمی واکسن کرونا تولید ایران درباره عوارض احتمالی واکسن کرونا بیان کرد که این واکسن حاوی ویروس کشته، ضعیف شده و  بدون عارضه است. حال با این وجود برخی از افراد نسبت به واکسن کرونا ساخت داخل کم لطف هستند و درباره کیفیت واکسن اعتماد کافی ندارند. 

حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره اعتماد مردم به واکسن کرونای ساخت داخل به خبرنگار برنا گفت: اگر برخی از مردم به واکسن کرونای ساخت داخل اعتماد ندارند ما هم به آنها اعتماد نداریم.

 او افزود: این واکسن را تمامی نهادهای علمی کشور تایید خواهد کرد و مراحل قانونی را طی می کند.

شهریاری تصریح کرد: برخی از افراد به  یک واکسن خارجی که هنوز عوارض آن مشهود نیست اعتماد دارند اما به دانشمندان کشور که با گذراندن مراحل علمی این واکسن مهم را ساخته‌اند، اعتماد ندارند! چنین مساله‌ای توجیه ندارد.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسینعلی شهریاری واکسن کرونا زهرا سلیمانی واکسن کرونای واکسن کرونا ساخت داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 «خجالت آور است، درحالی که ایران فناوری بومی دارد، کشورهای عربی هنوز به دنبال خرید چند تیر موشک با قیمت‌های بالا و چند میلیارد دلاری از آمریکا هستند، موشک‌هایی که در هر جنگی در چند ثانیه دود خواهند شد... ناراحتید از ساخت بمب اتم توسط ایران صحبت میکنم؟ این بمب گوارای وجودشان چون با دست خودشان به آن رسیده‌اند، شما هم خودتان سلاح بسازید ببینید در این برنامه چه خواهم گفت...» این بخشی از مواضع مجری عرب در مناظره با چند مهمان عرب است که روی خط تلفن می‌آیند و ادعاهای عجیبی مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان