Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@21:28:33 GMT

دلایل آلودگی هوای اصفهان از زبان حاجی دلیگانی

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۱۸۷۲۲

دلایل آلودگی هوای اصفهان از زبان حاجی دلیگانی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شاهین شهر و میمه تکضیحاتی را در مورد دلایل آلودگی هوای اصفهان ارائه کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد دلایل آلودگی شهر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر برخی شهرهای استان اصفهان به دلیل سطح بالای آلودگی هوا و آلایندگی‌ها رسماً تعطیل شده است، اما با این وجود، وزارت نیرو و نفت تصمیم گرفتند سوخت مازوت به جای گاز در نیروگاه‌های استان، نظیر نیروگاه‌های شهید منتظری و اسلام مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار سلامت مردم را به مخاطره انداخته است. اکنون که در نیرگاه‌ها گاز مصرف می‌شود، مردم نمی‌توانند به خوبی نفس بکشند، دیگر ببینید وقتی بخواهند به جای گاز از مازوت استفاده کنند، چه اتفاقی خواهد افتاد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نمایندگان اصفهان با جدیت پیگیر این موضوع هستند و در این رابطه نامه‌ای را هم خطاب به رئیس جمهور تنظیم کردند؛ همچنین در روزهای گذشته در صحن علنی مجلس، بارها به وزرای نیرو و نفت نسبت به استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های اصفهان تذکر داده شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اصفهان در تلاش هستند این موضوع را در حد کلان پیگیری کنند؛ زیرا سلامتی مردم اصفهان خط قرمز ما است.

کد خبر 465450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس تعطیلی آلودگی هوا آلودگی محیط زیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۱۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول در پایتخت

شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش میزان، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۳ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

همچنین شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • هوای تبریز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت