Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@21:59:04 GMT

کابل دزد بابلسر در تله پلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۲۹۰۷۳

کابل دزد بابلسر در تله پلیس

فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری سارق کابل و تجهیزات انتقال برق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین زارعفرمانده انتظامی شهرستان بابلسرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال برق در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی ماموران گشت کلانتری ۱۲ این شهرستان به یک خودروی نیسان فاقد پلاک مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارع گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی به همراه آلات و ادوات سرقت و سلاح سرد در بازرسی از خودرو خبر داد و افزود: متهم در ادامه تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات انتقال برق در شهرستان بابلسر اعتراف کرد.باشگاه خبرنگاران 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان بابلسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۲۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس