Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل ماریو بودیمیر معتقد است مدیران جدید پرسپولیس می ‌توانند بدهی این بازیکن را پرداخت کنند

وکیل ماریو بودیمیر مهاجم کروات اسبق پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات موکلش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، هفته گذشته دادگاه CAS حکم اتاق حل اختلاف فیفا مبنی بر محکومیت پرسپولیس در پرونده ماریو بودیمیر را تایید کرد و بر این اساس این باشگاه ظرف کمتر از دو ماه باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به این بازیکن پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت سه پنجره نقل و انتقالاتی‌ این باشگاه بسته می‌ شود.

این در حالی است که اخباری هم درباره تلاش مجدد پرسپولیس برای گرفتن تخفیف یا زمان بیشتر از مهاجم کروات و وکیلش منتشر شده است.

داوور رادیچ، وکیل بودیمیر درباره اینکه آیا قرار است مذاکرات جدیدی بین طرفین برای رسیدن به توافقی جدید انجام شود به فارس گفت:

حکم قطعی فیفا و دادگاه CAS صادر شده و دیگر زمانی برای مذاکره جدید نمانده است. در گذشته باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرد طلب بودیمیر را پرداخت می ‌کند اما این اتفاق رخ نداد و اکنون هم منتظر پرداخت کامل این پول هستیم. در گذشته هم گفته ام به پرسپولیس تخفیف نمی‌ دهیم.

داوور رادیچ درباره اینکه شنیده می ‌شود پرسپولیس قصد دارد این بدهی را از طریق مطالبات خود در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کند، گفت:

این خیلی خوب است و امیدوارم خیلی زود طلب بودیمیر پرداخت شود. اعتقاد دارم مدیران جدید پرسپولیس می‌ توانند این بدهی را پرداخت کنند.

اخبار داغ طرفداری:

راه اندازی صفحه به اسم عادل فردوسی پور پیگرد قانونی دارد سیروس پورموسوی در طرفداری: استقلال آرامش ندارد، پرسپولیس از پرونده هایش لطمه می خورد! هدیه رونالدو به ستاره سوری الاهلی رسید / عکس و فیلم کریستیانو رونالدو: بدون شک 2020، سال آسانی نبود؛ امیدوارم سال 2021 ماندگار شود خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۳۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد