Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتور بعد از مدت ها در حال رسیدن به یک تعادل منطقی در پست های مختلف است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در طول فصل های اخیر یکی از مسائلی که تیم فوتبال تراکتور  را به شدت آزار داد، نبود تعادل در پست های مختلف بود. این تیم در ادوار اخیر لیگ برتر ستاره های پرشماری را به خدمت گرفت اما همواره یک جای کار می لنگید و همین موضوع باعث می شد، بازی های این تیم از کیفیت لازم برخورد نبوده و به طبع آن نتایج مورد انتظار هم کسب نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این چند فصل اخیر زمانی که تراکتور از نظر دفاعی قدرت بالایی داشت و درون دروازه هم به یک ثبات لازم رسیده بود، خط حمله این تیم از قدرت کافی برخوردار نبود. فصولی هم بودند که خط حمله سرخ پوشان به شدت قدرتمند بود اما درون دروازه و در خط دفاعی، ثبات لازم دیده نمی شد. در فصل جاری اما شرایط به گونه ای در حال رقم خوردن است که می توانیم تعادل را در پست های مختلف مشاهده کنیم.

تا پایان هفته نهم، محمدرضا اخباری، در درون دروازه تراکتور عملکرد قابل قبولی داشته و به کمک مدافعانی که نمایش خوبی داشته اند، با رقم زدن ۵ کلین شیت، بهترین آمار را در میان شانزده تیم برجای گذاشته است. در خط حمله هم تراکتوری ها بعد از مدت ها شاهد گلزنی مهاجمانشان هستند. محمد عباس زاده در خط حمله تراکتور تا این لحظه سه گل به ثمر رسانده و به گونه‌ای کار کرده که می توان روی او به عنوان مهاجمی برای بازی های حساس آینده حساب باز کرد.

 

البته نباید از عملکرد خوب خط میانی تراکتوری ها نیز غافل شویم. سرخ پوشان در میانه میدان با حفظ مهره های کارامد فصل های اخیر خود، به یک ثبات قابل قبول دست یافته اند. آنها در میانه میدان شرایطی را رقم زده اند که خطوط دفاعی و حمله نیز از آن بهره کافی را برده اند. این یک اتفاق خوب برای تراکتوری است که در فصل جاری به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور خواهد یافت و در لیگ برتر نیز به دنبال کسب جایگاهی مناسب است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور تیم فوتبال تراکتور محمدرضا اخباری خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از بازی با سوسیداد وضعیت سه بازیکن رئال مبهم بود. جود بلینگام و رودریگو بیمار بودند و فرلاند مندی نیز خستگی عضلانی داشت. در نهایت جود وارد فهرست شد و به سن سباستین رفت هرچند یک دقیقه هم به او بازی نرسید.

رودریگو به خاطر آنفولانزا در مادرید ماند و مندی هم در کمپ رئال انفرادی تمرین کرد. امروز تمرین رئال برای آماده شدن به منظور بازی با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه شنبه شب) به انجام رسید و در آن مندی و رودریگو بدون مشکل حضور داشتند.

مارکا به نقل از یکی از اعضای کادر فنی رئال نوشته است که هر دو هیچ مشکلی ندارند و به بازی با بایرن می رسند. تیبو کورتوا نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی او برابر بایرن بازی نخواهد کرد و برنامه این است که شنبه هفته بعد مقابل کادیز به میادین برگردد.

دیگر خبرها

  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید