Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دولت یونان قرنطینه سختگیرانه‌ای را که به منظور مهار شیوع ویروس کرونا به اجرا گذاشته است، ده روز دیگر تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت یونان روز شنبه اعلام کرد قرنطینه سختگیرانه‌ای که از دو ماه پیش به منظور مقابله با همه گیری کرونا در سرتاسر کشور به اجرا درآمده است، تا دهم ژانویه  (21 دیماه) تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تعدیل تدابیر پیشگیرانه بهداشتی که در ایام تعطیلات پایان سال اعمال شده بود، پایان می‌یابد.
ابتدا قرار بود محدودیت‌های بهداشتی و اجتماعی شدید در یونان هفتم ژانویه به پایان برسد، اما استلیوس پتساس سخنگوی دولت یونان در پیامی که از رادیو و تلویزیون سراسری کشورش قرائت شد، اعلام کرد تدابیر پیشگیرانه ضدکرونا تا دهم ژانویه به قوت خود باقی خواهد ماند. وی افزود: هدف این است که از وخامت اوضاع جلوگیری کنیم تا مدارس بتوانند از یازدهم ژانویه فعالیت‌های خود را از سر گیرند.
سخنگوی دولت یونان افزود: اوضاع همه گیری کرونا در یونان طی هفته دوم ژانویه بار دیگر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و با توجه نتایجی که به دست می‌آید، توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی جدید درباره فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی صادر خواهد شد.
قرنطینه سختگیرانه و مقررات منع آمد و رفت شبانه به منظور مهار موج دوم کووید 19 در یونان که به مراتب از موج اول در بهار گذشته شدیدتر است، هفتم نوامبر تصویب و به اجرا گذاشته شد و اول دسامبر به مدت یک ماه دیگر تمدید شد.
با این حال با توجه به جشن‌های نوئل و تعطیلات پایان سال دولت یونان تدابیر محدودکننده را در هفته دوم ماه دسامبر تعدیل کرد تا مردم بتوانند به برخی کار‌های اساسی خود بپردازند. با تعدیل محدودیت‌ها برخی کسب و کار‌ها مثل آرایشگاه‌ها و کلیسا‌ها باز شد، اما تعداد مجاز افراد در این فضا‌ها محدود بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمدید قرنطینه دولت یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

به نقل از ایرنا این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد.

طبق گزارش ها سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمزها جدا خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900566

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود