Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله سیاری گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درگفتگو با رهیاب اظهار داشت: ترور حاج قاسم سلیمانی سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهان‌خوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، که انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه جبهه مقاومت و ملت های آزادی خواه در جهان داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزم مجاهدش ابومهدی مهندس هستند اما طنین گام‌های استوار این سرداران سرافراز در گوش تاریخ باقی خواهد ماند و از هر قطره خون پاک آنان، صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید تا خواب را از چشم دولت تروریست آمریکا و تروریسم بین‌الملل در سراسر جهان برباید.

دریادار سیاری گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی همانطورکه در زمان حیات خود برای انقلاب، محور مقاومت و برقراری امنیت در کشور با روحیه شهادت طلبی فعالیت می کرد پس از شهادت او نیز این مسیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت به برکت خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدا با صلابت هرچه تمامتر و اقتدار بیشتر در مقابل سلطه طلبی استکبار در منطقه ظاهر می شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: بدون تردید خط جهاد ومقاومت با انگیزه‌ای مضاعف در حال فعالیتند تا درخت مقاومت هر روز تنومند تر و شکوفاتر شود.

وی بیان کرد: قطعا مانند گذشته پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنانکه به این جنایت دل خوش کرده‌ بودند بدانند این گونه اقدامات کور و بزدلانه اراده جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بدون تنازل سیاست مقاومت فعال و قوی تر نموده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.

دریادار سیاری ادامه داد: تمام افرادی که راه او را دنبال می‌کنند به گونه ای عمل خواهند کرد که این اقتدار و امنیت در کشور پا برجا بماند.

وی خاطر نشان کرد:بنا به گفته مقام معظم رهبری این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد